Toon posts:

[GSM] Prijzen flink omhoog! Wanneer weer dalen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik van mijn oude prepaid af wil, houd ik al een paar weken de site van gsmnederland.nl in de gaten, waarbij iedere keer na een paar weken de deadline voor aanbiedingen wordt verschoven en er nieuwe aanbiedingen bij komen.

Vrijdag zijn de prijzen weer veranderd, maar tot mijn schrik, ze zijn GESTEGEN!

En niet zo een klein beetje, kreeg ik eerst een Samsung A800 gratis bij een T-Mobilke 150, nu moet ik er ineens € 38,- bij neerleggen. Hoe snel zullen ze weer gaan dalen? Ik sla mezelf voor de kop dat ik niet eerder heb gereageerd.

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-02 13:27

jep

38 Euro is toch nog heel weinig? Het zijn gewoon aanbiedingen, en je was te laat. :) Wachten op de volgende aanbieding of gewoon een paar euro neerleggen dus.

Verwijderd

Ja ik hoorde het vandaag bij Vodafone precies hetzelfde. Hoe zou het toch komen?

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:59
Ja Ben was van naam verandert naar T-mobile, daarom waren die aanbiedingen zo scherp. Heb zelf een 300min abo voor netto 5 euro per maand. Dat komt op een korting van +/- 350euro. Het ligt er maar net aan welke winkel in combinatie met provider op dat moment een goede aanbieding heeft. En 38 ipv 0 euro is toch niet schikbarend hoger.

Kijk ook eens op andere sites. Voor een overzicht: gsmshops.pagina.nl

hier is die toch weer 9 hele euro's goedkoper: http://www.gsm.nl/phptest/query.php3?key1=1401 :o

[ Voor 22% gewijzigd door waslijn op 10-05-2003 19:05 ]

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-02 19:06
Voor het beste en snelste overzicht kijk je volgens mij toch nog steeds op Telecomvergelijker.nl (aka Telver.tk :Y))

Verwijderd

de bonussen worden elke maand opnieuw afgestemd. De laatste maanden was Orange duidelijk aanwezig met hoge bonussen. Dit had echter niets met de naam te maken, maar met het aantal klanten dat ze elk jaar op het netwerk willen aantrekken en hoeveel procent marktaandeel ze willen halen. Als ze dat niet halen met de huidige bonussen zullen ze de laatste drie maanden wat meer stunten. Ik weet dat het boekjaar van Orange ergens in april lag. Ik weet niet precies hoe dat met de andere providers is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 20:03:
Ik weet dat het boekjaar van Orange ergens in april lag. Ik weet niet precies hoe dat met de andere providers is.
Die van Vodafone is tot April.

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

De providers mogen geloof ik ook maar een bepaald bedrag als bonussen weggeven in een bepaalde periode, daarna zijn de aanbiedingen dus een tijdje weg. T-mobile heeft dit onder andere, Orange heeft weinig gestunt met bonussen het afgelopen jaar dus die kunnen nog flink stunten. Zoiets is mij tenminste verteld door een eigenaar van een gsmshop.

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-02 19:18
de afgelopen jaren waren rond juni/july de bonussen steeds wat hoger dan daarvoor.
Dit omdat ze nieuwe klanten willen aantrekken die hun mobieltje meenemen op vakantie, op belle in het buitenland zit nl. een lekkere winstmarge.

Maarja, het is de laatste tijd zo schraal, dat dat ook wel eens over kan zijn.

Hou gewoon even www.telecomvergelijker.nl in de gaten.

American Express vraagbaak

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-02 20:29

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Waslijn schreef op 10 May 2003 @ 18:59:
Ja Ben was van naam verandert naar T-mobile, daarom waren die aanbiedingen zo scherp. Heb zelf een 300min abo voor netto 5 euro per maand. Dat komt op een korting van +/- 350euro. Het ligt er maar net aan welke winkel in combinatie met provider op dat moment een goede aanbieding heeft. En 38 ipv 0 euro is toch niet schikbarend hoger.

Kijk ook eens op andere sites. Voor een overzicht: gsmshops.pagina.nl

hier is die toch weer 9 hele euro's goedkoper: http://www.gsm.nl/phptest/query.php3?key1=1401 :o
Ik ben ook een gelukkige met dat 5 euro abonnement alleen krijg ik al die minuten niet op:P Als ze nou eens sms'jes ook van de minuten af trekken bij T-mobile dan was het helemaal perfect.

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Ik kan me eigen ook wel slaan...

6 weken geleden keek in op telver.tk, orange €20 voor €2,46. nu het zelfde abbo voor €10!!!!

dat scheelt 12*7,54!!! dat is veeeeeel :(

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• wicher|IA
  • Laatst online: 10-04-2023
Ik merk trouwens dat de info op www.telecomvergelijker.nl niet (volledig) klopt.

Dan heeft een shop een bepaalde aanbieding niet meer, maar niet verwijderd van telecomvergelijker.
Of is bij telecomvergelijker een grotere korting aangegeven dan op de site van de shop zelf.
Pagina: 1