Toon posts:

[TV-out] Zwarte balken rondom beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
Ik heb een geforce 2 mx400 videokaart met TV-out... (Ik weet dat er veel op het forum overstaat, maar nergens een antwoord kunnen vinden.. dus begin ik toch maar een nieuw topic)

De TV-out werkt wel, maar ik krijg zwarte randen om het beeld heen op de tv, en niet van die kleine ook.. Hoe krijg ik die weg?? (en nee niet wit verven~!)

Tv Tool heb ik ook al geprobeerd maar die zegt na 15 min: there seems to be a problem with your "videokaart" Maar het gekke is.. op de tv zie ik dan zon kleurenbalk... die zend TV tool uit.. dus doet ie het inprencipe nog wel...

Kan iemand me helpen??

Groeten,
Jeroen 8)7

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heb je wel de legale (full) versie van tv-tool?

Wat heb je zelf al geprobeerd? En neem De grote tv-out FAQ ook even door :)

Topictitel ook even aangepast trouwens.

[ Voor 15% gewijzigd door Pollewob op 10-05-2003 17:30 ]

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-08 18:24
Dan moet je het beeld in tvtool op volledig scherm oid zetten, niet op desktop :).

Over die 15 min: volgens mij is je demo periode dan op en moet je tvtool weer opnieuw opstarten geloof ik.

tvw

Verwijderd

Topicstarter
nopz.. hele versie... wel illegaal... Ik wil het best kopen.. maar dan wel als ik zeker weet dat ie werkt... Ik heb hem wel op volledig schermstaan

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Misschien willen andere drivers werken? 8)7

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hulp bij een illegale versie doen we niet aan. Dicht dus.

En uit je openingspost begrijp ik dat het probleem gedurende de 15 minuten tv-tool wel weg, dus legale versie kopen en je probleem is opgelost lijkt mij.

[ Voor 66% gewijzigd door Pollewob op 10-05-2003 17:33 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.