Toon posts:

[Laptop / iBook] beeld op 3 monitoren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
'k heb een vraagje, 'k heb nu met de vga out van mijn iBook beeld op 2 monitoren ('t scherm van de iBook en een hercules prophetview 720) maar 'k heb er zo nog 1tje staan (prophetview) en nu vroeg ik mij af of ik vanuit de vga out de 2 beeldschermen kan begruiken, dus 't beeld van de iBook op de 3 schermen tegelijk.

Thx

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ja, dat kan. Via een vga-splitter. Het beeld wordt dan wel minder van kwaliteit en je hebt dan op die beide monitoren hetzelfde beeld. Verschillend beeld op 2 minitoren via 1 VGA-out kan niet. Die vga-splitters kan je in de T.net pricewatch vinden.

[ Voor 21% gewijzigd door Pollewob op 10-05-2003 16:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja 't zelfde beeld daar was ik ook achter ;) maar 's ook de bedoeling, kwestie van een matrix hoekje te hebben in mijn kamer ;)

Verwijderd

Al wil je er 100 aansluiten...

Zolang het signaalnivo maar hoog genoeg blijft (en met een distributie-amplifier is dat zo) - zie Pollewob.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

De TS wil volgens mij 3 verschillende beelden op de monitoren? Dat kan helaas niet, er is geen laptop waar 2 extra uitgangen op zitten, en verder zover ik weet is de Parhelia de enige kaart die op het moment native 3 monitoren ondersteund, en die zit in geen enekel laptop... Dus je lap in het midden en links & rechts hetzelfde beeld dmv zo'n splitter kan, verder zal helaas niet lukken....

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dat 3 verschillende beelden niet kon wist de TS al :)
Verwijderd schreef op 10 May 2003 @ 16:56:
ja 't zelfde beeld daar was ik ook achter ;) maar 's ook de bedoeling, kwestie van een matrix hoekje te hebben in mijn kamer ;)
+ topictitel aanpassing

[ Voor 6% gewijzigd door Pollewob op 10-05-2003 17:09 ]

Pagina: 1