Hallo mensen.
Vandaag was het weer raak, ik koop een gf 2 mx 440 voor me compaq deskpro, en jahoor.. past ie niet in de kast.. omdat de uiteinden van de AGP slot niet passen op een kaart die NIET door compaq gemaakt is... BLEGH! en die ati rage pro zuigt ook. En een FAN inbouwen duurt ook al 2 uur, dus ik wil wat nieuwe onderdelen.
Ik heb voor me nieuwe pc:
-Realtrek 10mbit Netwerkkaart (chello)
-Intel management PRO awake on LAN 10/100MBiT
-HP CD-Writer Plus 9100 series (8x/4x/32x)
-Compaq CDROM player (32x)
-FAN (Antec Blauw)
-HD 40 gig (Western Digital?!)
-Floppy drive (Default compaq)
-GF 2 MX 440 (32/64 MB)
Wat ik dus nog niet heb een wel zoek:
-Goede goedkope kast (2de hans mag ook, wel een Midi Tower)
-Goed moederbord (simpel, met een goede processor... mag ook los ofcours)
Ik heb niet veel geld te besteden.. 2dehans aanbiedingen mogen ook, maar welke combinatie kan ik het beste maken in de onderdelen die ik zoek, hoeveel WATT VOEDING wil ik graag ook weten..
-Lunchbox
Vandaag was het weer raak, ik koop een gf 2 mx 440 voor me compaq deskpro, en jahoor.. past ie niet in de kast.. omdat de uiteinden van de AGP slot niet passen op een kaart die NIET door compaq gemaakt is... BLEGH! en die ati rage pro zuigt ook. En een FAN inbouwen duurt ook al 2 uur, dus ik wil wat nieuwe onderdelen.
Ik heb voor me nieuwe pc:
-Realtrek 10mbit Netwerkkaart (chello)
-Intel management PRO awake on LAN 10/100MBiT
-HP CD-Writer Plus 9100 series (8x/4x/32x)
-Compaq CDROM player (32x)
-FAN (Antec Blauw)
-HD 40 gig (Western Digital?!)
-Floppy drive (Default compaq)
-GF 2 MX 440 (32/64 MB)
Wat ik dus nog niet heb een wel zoek:
-Goede goedkope kast (2de hans mag ook, wel een Midi Tower)
-Goed moederbord (simpel, met een goede processor... mag ook los ofcours)
Ik heb niet veel geld te besteden.. 2dehans aanbiedingen mogen ook, maar welke combinatie kan ik het beste maken in de onderdelen die ik zoek, hoeveel WATT VOEDING wil ik graag ook weten..
-Lunchbox