Toon posts:

Samsung DVD 811 leest DVD+R niet ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb sinds 2 dagen een NEC 1100 DVD+R Brander , en ik heb een standalone dvd speler "samsung DVD-811 " . Volgens http://www.dvdrhelp.com/d...6&Search=Search&#comments

zou hij DVD+R moeten lezen, maar hij geeft aan dat hij hem niet kan lezen. Ik heb de DVD+R bij mijn ouders in de LG geladen en die leest hem vlot.

Ho kan dit ?

ps. Ik heb een Nashua DVD+R gebruikt

• DFY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-02 17:33

DFY

Sja...

Merk DVD+R (in combinatie met speler), wijze van schrijven, brandprogramma, authoringprogramma, combinatie hiervan, Booktype enz enz enz. Hier is heeel veel over te vinden allemaal op diverse forums zoals van dvdrhelp zelf.

Verwijderd

Topicstarter
DFY schreef op 10 May 2003 @ 16:36:
Merk DVD+R (in combinatie met speler), wijze van schrijven, brandprogramma, authoringprogramma, combinatie hiervan, Booktype enz enz enz. Hier is heeel veel over te vinden allemaal op diverse forums zoals van dvdrhelp zelf.
ik kan daar niets over vinden , maar de dvd wordt goed gelezen door de LG dus daar kan het toch niet aan liggen

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik ben nu zo'n 8 mislukte dvd+r's verder , maar ik heb er een gebrand die dus wel werkt. Met Pinnacle Instand CD+DVD heb ik het voor elkaar gekregen met de optie " samenstellen___instant disc_____door gebruiker bepaald schijfproject. '

Hier heb ik zelf 2 mappen aangemaakt VIDEO_TS en AUDIO_TS. Alle bestanden heb ik in VIDEO_TS geplaatst, de optie UDF 1.02 aangezet. En het werkt !!!

Misschien hebben jullie er ook iets aan .

Verwijderd

Het blijkt dat Samsung DVD players nauwelijks DVD+R kunnen lezen.
Ik had zo'n apparaat, waar ik een stuk of 10 DVD+R's op heb geprobeerd die op
10 verschillende manieren waren geript, bewerkt, gecomprimeerd en gebrand met
o.a. SmartRipper, DVDecrypter, InstantCopy, neoDVD, NERO enz. en geen enkele
speelde fatsoenlijk af.

Uiteindelijk heb ik een Philips-speler in de aanbieding bij Lukas Klamer gekocht en die blijkt ze alle 10 probleemloos af te spelen.
Ik zit nu dus ruim in de backups van dezelfde film :*)