welke proccesor

Pagina: 1
Acties:

• kamphuis
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
wat is nou de beste proccesor om te kopen en niet duur een Duron of een celeron
en wat is het beste moederbord voor amd duron bv K7T Pro 2 van MSI is dat een goede?

en welke zou ik nodig moeten hebben bij een celeron (8>

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-08 15:45

Rashann

Zoek de hond...

Duron is beter als Celeron, en de K7T Pro 2 is een goed mobo.

If nothing is written below, I was the last to reply...

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:48
Duron is zeker beter als een Celly, maar de MSI K7T Pro 2 is een K*T mobo. Neem liever Abit of Asus...

Verwijderd

Kiezen tussen een Duron en een Celeron is geen optie. Gewoon altijd die Duron nemen.

De Duron is gewoon veel beter dan die celeron. Standaard werkt een celeron nog met een 66Mhz bus en 66Mhz geheugen. Duron 100Mhz DDR bus en 'met goed mainbord' 133Mhz geheugen.

Koop een goed mainbord. Wil je eventueel lekker kunnen overklokken neem dan een Asus(A7v) of een Abit(KT7).
Voor wat betreft 'eventueel upgraden in de toekomst' zit je met een AMD mainbord ook niet verkeerd. Je stopt er nu een Duron in, en je kunt er later als de prijzen weer gedaald zijn altijd nog een 1,2Ghz Tbird in kwijt. (Dit geld echter ook als je nu een i815 mainbord koopt met een celeron)
Maarja, de Duron is gewoon een goeie proc.

Verwijderd

Ik had juist gehoord van veel mensen uit pc shops en van vrienden dat dat moederbord van Abit juist niet goed was en ze hadden me daarom ook maar de MSI aangeraden

Verwijderd

Celeron is wel beter te overclocken, kijk maar naar de mijne!! :) :) :)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Processor
Duron

Moederbord
Asus A7V
Abit KT7
MSI K7T Pro 2

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Pagina: 1