24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Geef eens even wat meer info, want zo kunnen we je niet helpen, natuurlijk!
[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 10-05-2003 16:00 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
maar idd - meer info!
[ Voor 26% gewijzigd door racoon op 10-05-2003 16:04 ]
tvw
Verder krijg ik hem er niet in, zit er dus steving genoeg inShotGun schreef op 10 May 2003 @ 16:04:
Duw het ding eens wat meer aan, het clipje aan het einde van de agp poort moet zo ver mogelijk omhoog.
Zo staat het in me handleiding
Use the supplied Power Extensio Cable to connect the grapics card to the computer's Hard drive power connector
Maar je hoort geen piepjes uit je interne speaker ofzo ?
Ik hoor geen piepjes en het is een nieuwe kast nog nooit eerder gebruiktExtrada schreef op 10 mei 2003 @ 16:13:
voeding misschien ??
Maar je hoort geen piepjes uit je interne speaker ofzo ?
Verwijderd
mjaracoon schreef op 10 May 2003 @ 16:13:
er staat in de handleiding het volgende :
Use the supplied Power Extensio Cable to connect the grapics card to the computer's Hard drive power connector
dan zit hij niet op de HD maar op de HD power cable - is wel ff iets anders.
Maar ik merk al dat ik geen ervaring heb met die nieuwe video-kaarten - suc6 ermee
Verwijderd
probeer het eens met een andere videokaartracoon schreef op 10 May 2003 @ 16:14:
[...]
Ik hoor geen piepjes en het is een nieuwe kast nog nooit eerder gebruikt
Heb geen andere of ik moet me pc waar ik nu mee werk slopen
weet iemand nog een leuke signature?
dohracoon schreef op 10 May 2003 @ 16:13:
er staat in de handleiding het volgende :
Gebruik de bijgeleverde Stroom verlengings kabel om de videokaart aan te sluiten op het stroomnet van de Hardeschijf.
Je moet wel de externe stroomaansluiting gebruiken anders werkt je kaart niet.
dikzak
Die is te oud is een p3 800 maar ik dnk gewoon dat hij niet terg gaat van agp 8x naar 4xExtrada schreef op 10 May 2003 @ 16:21:
Geen andere keus denk ik, je moet toch uitsluiten of het probleem niet in je moederbord of cpu zit. Kan je meteen testen of je 9500 het wel in die andere pc doet, of die pc moet te oud zijn.
Leg me dan is ff uit wat de externe stroomaansluiting is.Chello200 schreef op 10 May 2003 @ 16:22:
[...]
doh
Gebruik de bijgeleverde Stroom verlengings kabel om de videokaart aan te sluiten op het stroomnet van de Hardeschijf.
Je moet wel de externe stroomaansluiting gebruiken anders werkt je kaart niet.
Verwijderd
ok, ook goedracoon schreef op 10 May 2003 @ 16:23:
[...]
Die is te oud is een p3 800 maar ik dnk gewoon dat hij niet terg gaat van agp 8x naar 4x
sloop die andere PC nou maar uit elkaar en duw die videokaart erin, want het is nog lang niet zeker dat het aan je videokaart ligt
hij heeft vier kabeltjes een gele twee zwarte en een rode die zorgen voor de extra prik die de kaart nodig heeft om de agp een beetje te ontlasten.
edit:
ik zie net op de site van club3d deze foto
ik ben misschien blind maar ik zie geen molex connector
(is trouwens 9500 pro maar ze hebben er geen 9500 non-pro op staan)
[ Voor 34% gewijzigd door snooze op 10-05-2003 16:31 ]
weet iemand nog een leuke signature?
Je hardeschijf is verbonden met een IDE kabel en een stroomkabel van de moederbord toch ?racoon schreef op 10 mei 2003 @ 16:23:
[...]
Leg me dan is ff uit wat de externe stroomaansluiting is.
Er zijn als het goed is meer van die aansluitingen los in je pc. Pak er 1 en als je goed kijkt past het met die kabel die bij je kaart zat. Daar moet je op aansluiten.
dikzak
Die heb ik dus van de videokaart naar de hd gedaan de andere van de videokaart in de voeding en dat werkt nietsnooze schreef op 10 May 2003 @ 16:25:
een molex dezelfde als die je op je hd (of floppy is een iets ander ontwerp)aansluit
hij heeft vier kabeltjes een gele twee zwarte en een rode die zorgen voor de extra prik die de kaart nodig heeft om de agp een beetje te ontlasten.
Verwijderd
OMG! naja
ieder ding moet zijn eigen voeding hebben.
Dus een molex connecter in je HD
en een molex connector in dat kabeltje van je videokaart
edit:
ik raad je aan nu niet verder je PC in elkaar te zetten en er iemand bij te halen die er verstand van heeft.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2003 16:29 ]
Moet ik het is proberen zonder dat ik hem in mijn hd heb zitten dan?Verwijderd schreef op 10 May 2003 @ 16:28:
dus je hebt je videokaard recht op je HD aangesloten?
OMG! naja
edit:
ik raad je aan nu niet verder je PC in elkaar te zetten en er iemand bij te halen die er verstand van heeft.
Verwijderd
je moet je videokaart niet aansluiten op je HD. Vergeet die gedachte.racoon schreef op 10 mei 2003 @ 16:30:
[...]
Moet ik het is proberen zonder dat ik hem in mijn hd heb zitten dan?
Je Videokaart heeft een aparte stroom aansluiting nodig.
&
Je HD heeft een aparte stroom aansluiting nodig.
dus kabeltje van je voeding naar je HD
&
ander kabeltje van je voeding naar je Videokaart
Ik heb dan geen 9500 maar het moet toch geen drol uitmaken hoeveel aparaten er aan een stroom kabel zitten.Verwijderd schreef op 10 May 2003 @ 16:28:
dus je hebt je videokaard recht op je HD aangesloten?
OMG! naja
edit:
Zou betekenen dat mijn fans het ook niet moeten doen
Verwijderd
mja, ik heb het idee dat hij iets heel vaags aan het doen is. (Videokaart op HD aansluiten?)Extrada schreef op 10 May 2003 @ 16:33:
[...]
Ik heb dan geen 9500 maar het moet toch geen drol uitmaken hoeveel aparaten er aan een stroom kabel zitten.
Zou betekenen dat mijn fans het ook niet moeten doen
maar ik heb ook geen 9500 dus precies weet ik het ook niet.
Eerst zelf nadenken en dingen proberen ipv GoT als helpdesk gebruiken ajb.
Dit topic is gesloten.
![]()