Toon posts:

MSI K7T PRO2A Socket A/VIA/KT 133 + sound UDMA 100

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is dat wat? En is dat ding ook zonder sound te krijgen? En maakt dit enige belemmeringen tot overclocken?

Verwijderd

Topicstarter
Ik had ergens gelezen dat sound on board klote is en dat je dat nooit moet nemen! Kan ik er dan nog wel een geluidskaart inzetten?

Verwijderd

sound onboard is voor sommige goed genoeg, anderen willen graag een sb live plat. Ja, je kan altijd onboard stuff uitschakelen

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 12:01
On board sound kun je in BIOS uitschakelen en dan heb je nergens last van. Heb nu mijn live erin zitten.

O ja en dat geluid is echt niet superslecht hoor! Is maar net wat je gewend bent. 2 of 3 jaar geleden was iedereen hier heel blij mee geweest.

Hop,hop,hop!

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 14:57
Ik heb op de HCC de MSI K7T Pro 2 gehaald en ik ben zéér tevreden over het bord het is stabiel snel en goed over te clocken, wat heel leuk is, dat het moederbord via een stem laat horen over er eventuele storingen zijn of errors dus zoiets als: "System avaible" en "Floppy driv error" yep goed bord me t automatische overklock functie via Fuzzy Logic III

Verwijderd

Mee eens, ik heb 'm ook. Geluid uitgeschakeld, overklokking ingeschakeld!! Lekker boardje, waar ik een hoge dunk van heb.

Verwijderd

Ik heb op dit moment de 'gewone' Pro, prima bordje, nergens last van, geluid uigeschakeld en mijn eigen kaartje erin.

morgen krijg ik de Pro 2, eens kijken hoe het met OC-en zit, Duron 600 naar 1 GHz zien te krijgen...:P
Pagina: 1