Toon posts:

Opzegging Planet Internet ADSL problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ten einde raad leg ik mijn probleem aan de GoT voor, hopende dat iemand van jullie een idee voor me heeft.
Wat is het probleem: Ik heb mn Planet ADSL abonnement een tijd geleden opgezegd.
Ik heb hiervan een bevestiging, met dagtekening 18 maart, gekregen middels een brief. Hier stond dus in dat ze mn abb. per 1-5-2003 zouden afsluiten, en dat mn opzegging ook naar de KPN was gestuurd. Dit laatste is voor mij extra belangrijk, omdat ik Tweak DSL heb aangevraagd en dan moet er een nieuwe modem in de Telefooncentrale worden geplaatst. Dit kan alleen gepland worden door de mensen van Tweak DSL, als zij een bevestiging van de KPN hebben dat de modem "gesloopt" is. KPN wacht op zijn beurt op Planet om de sloopopdracht door te geven, wat volgens de brief al gebeurd was.... Jullie raden het al... drama dus. Weken voor de afsluitdatum al gebeld met, zowel KPN of de sloopopdracht binnen was en met de Planet helpdesk. Sindsdien heel regelmatig aan de lijn gehangen.... sorry meneer, er heeft een timeout plaatsgevonden, sorry meneer we sturen m pas door op 1-5 (wat dus inhoud dat de KPN nog es 3 weken nodig heeft om een monteur langs te sturen.
Alsof ik niet al RUIM vantevoren dit heb aangegeven.... zucht. Maar goed, 30 april nog es gebeld, en ja hoor, de opdracht stond nog in t systeem (een klein wonder denk ik).
We zijn ondertussen op 1-5, ik hoopvol bellen naar de KPN of de sloopopdracht al binnen was, 1 x raden... sorry meneer, nog niets.... Ik weer bellen met Planet... : hmmm vreemd meneer, ik zal m nog een x doorfaxen (!? ) . Ondertussen zijn we op
vandaag aangekomen.. de 10e alweer, en nog steeds Signaal van Planet (dat is tenminste nog iets) maar nog steeds GEEN sloopopdracht naar KPN.
Ik heb zelfs mensen van de KPN naar Planet laten bellen.... omdat Planet de sloopopdracht MOET doorgeven!!! :X Maar dat gebeurt maar niet.... Ik heb ze helemaal suf gebeld, heb mailtjes gestuurd enz enz... maar kom geen stap verder....
Ik word hier dus knettergek van!!!!!!!!!!!
Vraagje voor jullie: Kent een van jullie iemand binnen Planet die dit zou willen opnemen? Heeft iemand een ander telefoonnr. wat ik kan bellen? HELP |:(
Alle suggesties welkom, ik zit er helemaal door. Zeker daar ik met een burnout thuis zit, en dit soort stress helemaal niet kan verdragen.... grrrr...

Verwijderd

heel vervelend ja, je zou het kunnen proberen op de volgende forums, daar zitten geloof ik wat mensen die bij planet werken

http://www.adslforums.nl/ en http://www.adslforum.nl/

succes

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

Vraagje voor jullie: Kent een van jullie iemand binnen Planet die dit zou willen opnemen? Heeft iemand een ander telefoonnr. wat ik kan bellen? HELP
Alle suggesties welkom, ik zit er helemaal door. Zeker daar ik met een burnout thuis zit, en dit soort stress helemaal niet kan verdragen.... grrrr...
Nee, ik snap niet hoe het zit maar die opdrachten komen van planet altijd bijzonder beroerd over. Beide bedrijven doen er nogal principieel over, de kpn helpdesk kan je er iig niet mee helpen omdat zij gewoon geen sloop in kunnen schieten en bij planet zullen ze zeggen "bel de kpn maar, zij doen het gewoon niet" (en daar krijg je de helpdesk die er niets mee kan, wat ook zo is. Planet handelt adsl calls af van eigen klanten en doet de communicatie naar kpn zelf)...

Wat er gewoon moet gebeuren is dat iemand bij Planet die sloop inschiet bij KPN en dan ook daadwerkelijk controleert of-ie er gekomen is en dan kan die sloop doorgaan. Nu heb je een kastje muur systeem waar je niet uit komt. Ik ken nog iemand die dit gehad heeft en het lijkt het persoonlijk ook bijzonder frustrerend dat die twee afdelingen van hetzelfde bedrijf niet met elkaar kunnen communiceren.

Op zich is het trouwens wel vaag dat je dit soort dingen alleen van de planet media groep hoort, die zijn gewoon te groot en te lomp geworden. Ik zou zo zeggen probeer voor elkaar te krijgen wat ik je gezegd heb, want in principe stelt het geen ene reet voor.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
DonDJ. tanx voor de linkjes. JvS: Je mag 1x raden....... de helpdesk van Planet is niet meer van hunzelf! Outsourcing :( . Het lijkt erop dat er geen directe lijn van communicatie is van helpdesk
----> Planet afhandeling. Ik heb iets gehoord van een fax ..... Ik zal mn strategie maar wijzigen... es kijken of 20x bellen op een dag helpt! Ik heb de tijd, zit toch thuis ;)

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:31

Reptile209

- gers -

Verwijderd schreef op 10 mei 2003 @ 20:57:
DonDJ. tanx voor de linkjes. JvS: Je mag 1x raden....... de helpdesk van Planet is niet meer van hunzelf! Outsourcing :( .
Klopt, wordt door een extern bedrijf gedaan. De voordelen zijn er zeker ook: er wordt met een prestatiecontract gewerkt, en als het Planet niet bevalt, zoeken ze een ander. Emails worden tegenwoordig trouwens (tijdens kantooruren) netjes binnen 4 uur beantwoord (en dat was af en toe nogal anders). Afgelopen week zelfs binnen 5 min :*).
Het lijkt erop dat er geen directe lijn van communicatie is van helpdesk ----> Planet afhandeling. Ik heb iets gehoord van een fax ..... Ik zal mn strategie maar wijzigen... es kijken of 20x bellen op een dag helpt! Ik heb de tijd, zit toch thuis ;)
Veel bellen kan, maar helpt niet. De agent die je te spreken krijgt, moet een webform invullen naar de taskforce van Planet die tickets naar KPN doorgeeft. Duurt in de regel in z'n geheel tussen een dag en de twee weken. Als er al een webform loopt, heeft het aanmaken van een tweede geen zin: ze worden toch FIFO (First In First Out) behandeld.

* Reptile209 werkt op de betreffende helpdesk en hoopt zo z'n collegae wat lastige telefoontjes en WarMode wat hartproblemen te besparen... :X

Zo scherp als een voetbal!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-05 20:21

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Helaas is er nog steeds niets veranderd. (Thursday 06 February 2003 03:08)
Longbeard in "Planet ADSL => TweakDSL"

Verwijderd

Topicstarter
Via www.adslforum.nl is het gelukt!!! Vanmorgen is de sloop doorgezet naar de KPN. Mn account is gekilled......! woopie :) Ben blij dat mn router op allways on staat :P opnieuw inloggen zal niet gaan. Maar dat doe ik voorlopig niet, en heb nog even verbinding...

Ik ben altijd goed te woord gestaan door de helpdesk btw. Daar geen klachten over hoor. Op 1 vrouwelijk persoontje na dan. Door die voelde ik me behoorlijk afgebit(ched)st. Terwijl ik altijd netjes ben gebleven, ondanks mn frustratie.
Dus Reptile....... No worries m8 })

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2003 18:31 ]

Pagina: 1