Toon posts:

Ander back-panel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op dit moment in 't bezit van een vrij standaard ATX kast met een voeding van 300 watt. Geen idee wat voor merk het is. Nu ben ik van plan een nieuwe moederbord te gaan kopen, om precies te zijn een EPoX 8RDA+. Deze heeft echter een geïntegreerde LAN adapter en daar is natuurlijk een aansluiting voor beschikbaar. Maar in het back-paneltje van mijn huidige kast is dus geen ruimte voor een dergelijke aansluiting. Moet ik nu een hele nieuwe kast kopen? Of zijn er goedkopere oplossingen?

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 11:58

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Normaliter word er tegenwoordig een passend backpanel bij nieuwe moederborden gelverd welke gewoon in elke standaard kast moet passen.

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 23:31
Meestal wordt er bij een moederbord met een afwijkende backpanel wel een passende geleverd.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz, ik lees het volgende op de EPoX site:
Package contains:
• Mainboard
• Ultra ATA IDE cable
• FDC cable
• User manuals
• Extra USB cable
• IEEE1394 cable
• Driver CD
Bron: http://www.epox.nl/english/products/motherboard/8rda%2B.htm

Niks over een back-panel dus.

• yeroen1979
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04-2025

yeroen1979

noh, ik ock!

zit er wel bij, gewoon standaard

A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

En ook al zit ie er niet bij, het is een plaatje van nog geen halve mm dik, dan knip je gewoon ff een gat erin.
Klaar is /me

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Pagina: 1