Ik heb al een tijdje een Abit KA7 mobo ligggen waarvan alle Elco's lekken en bruine drab uitkomt enz. (wil nnauwlijks meer in het POST scherm komen) Nu wil ik dus graag al die elco's vervangen. Ik had nog een oud kapot MSI bord liggen en ik heb daar alle elco's afgesoldeerd (16x 1000uF 6.3V - 3x 1000uF 10V en 1x 1500uF 6.3V) Alleen nu zitten op die KA7 alleen maar elco's van 6.3V 1500uF en 2200uF. Nu is mijn vraag of het heel erg is als ik 1000uF elco's erop soldeer, word het bord daar instabiel van, is het gevaarlijk voor mijn processor, blaas ik dan weer alle elco's op enz... 
En dan nog iets (ik denk dus dat het niet kan met die te lage uF elco's), waar vind ik 2200uF en 1500uF elco's? (in welke apparaten
) Ik heb al en oud extern modem opengeschroeft maar daar zitten alleen elco's van een veel hoger voltage in, en op enkele andere defecte mobo's die ik nog heb rondslingeren zitten bijna geen elco's op.
En om nou alle oude troep hier open te gaan schroeven
Ik hoop dat ik dit mobo op een goedkope manier weer tot leven kan wekken
En dan nog iets (ik denk dus dat het niet kan met die te lage uF elco's), waar vind ik 2200uF en 1500uF elco's? (in welke apparaten