Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

A-open HQ-08 en voeding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals je ws weet zit de voeding in de HQ-08 op een knudde plek maar kan je die niet gewoon in de 2 bovenste 2 5.25 bays plaatsen? heeft iemand anders dit al gedaan?

TIA :)

[ Voor 1% gewijzigd door m-m op 11-05-2003 00:06 ]

• ismael86
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:27
bedoel je niet misschien de HQ-08 :?

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
ismael86 schreef op 10 May 2003 @ 15:06:
bedoel je niet misschien de HQ-08 :?
Jah volgens mij bedoeld hij de HQ-08 want HQ-01??

Ok stel je dat hij HQ-08 bedoeld..

Ik zou niet weten waarom je juist die voeding, in de bovenste 2 brackets zou plaatsen. Ten eerste waar gaat je afzuiging naar toe? En je bent een hoop ruimte krijdt

[ Voor 36% gewijzigd door Mavvie op 10-05-2003 15:14 ]

Twitter | Linkedin

Verwijderd

Topicstarter
omdat de voeding standaart de hele airflow afknijp het zit precies onder de fans op een gat in de ''middenstijl''

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-11 21:08
Aopen HQ-08 dus.. Je kan dat gat gewoon groter maken, heb ik ook gedaan en airflow verneuke door de voeding? Dat valt harstikke mee en anders plaats je de voeding toch op de plaats van de 2*80mm fans?

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik heb er een dual fan voeding inzitten, die zuigt nu mooi de warme lucht boven de processor weg. Hoezo de airflow verkloot? ;)

🖥️ | 🚗

• m-m
  • Niet online

m-m

Heb er maar ff 08 van gemaakt want de 01 bestaat volgens mij niet en iedereen is het er over eens dat het vast 08 moet zijn :P

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-11 20:04

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

In mijn voeding (van de Aopen HQ-08) zit er onderin een luchtrooster ?
En het is gewoon de standaard voeding nog.

(Pics op verzoek :) )

Meh!

Verwijderd

Topicstarter
huh wicked :D mail mij eens ;), jm.scholten@chello.nl, de fan loopt nu ook nog eens aan(hoge brom toon) :<

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik vind de airflow van de HQ-08 juist erg efficient(zie mijn eerste post), ook lekker veel ruimte voor ventilators. Je verkloot de airflow pas goed als je de voeding in je drivebay gaat hangen ;)
En over die brom, maak de ventilator eerst maar eens goed schoon(stof) :p

🖥️ | 🚗

• ismael86
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:27
ik vind de layout ook niet om naar huis over te schrijven. Ik heb dat hele midden stuk met dat kleine gat weggedremeled tot van de achterkant tot de cdrom stations.

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:52

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ik heb ook een Aopen HQ-08 en ik heb idd de voeding helemaal naar boven verplaatst. Ik heb em met de bovenkant opgehangen aan de bovenkant van de case. Op de plek waar de voeding zat heb ik 2 80mm fans geplaatst, die de warme lucht de kast uitvoeren. (Om een beetje ruimte over te houden in de kast steekt de voeding een stuk uit.)

Afbeeldingslocatie: http://images.deviantart.com/large/designs/dmisc/My_PC_open_side.jpg
(Is een oude foto van m'n case)

[ Voor 4% gewijzigd door Meelobee op 11-05-2003 11:35 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Verwijderd

Ik heb ook een HQ-08 en ik vind de airflow best wel goed (maar dan moeten allen plaatsen voor de fans vol zitten) die psu in het midden is echt irritand daarboven zit de hdd en deze word hierdoor best warm. en de kabels aan de achterkant zitten zo strak dat je niet ff iets los kunt halen.

Verwijderd

ik heb boven m`n voeding in m'n 08 de radiator van m'n watercooling..
wordt wel een beetje warm en de slangen moeten niet tegen m'n voeding komen
wat dat betreft vind ik de voeding op een klote plaats zitten :)
maarja daar heb je dan wel weer die 2 blowholes voor fans voor :)
Pagina: 1