Het probleem is dat ik tijdens het online spelen van OFP na 10 tot 20 min. een instabiel syteem krijg en een blauw scherm krijg te zien met de volgende melding:
IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL
en nog wat txt. Ik heb dit probleem alleen als ik OFP speel en ik TeamSpeak aan heb staan. Verder draait mijn computer prima (ook tijdens andere online spelen)
Het probleem is begonnen (denk ik) nadat ik een SB live geïnstalleerd heb.
Ik heb een EPOX MB met on-Board sound (AC97) deze heb ik in de bios uitgezet.
Verder heb ik win XP prof. , recente drivers van zowel SB als MB, een GF4200 128 MB.
Ook heb ik de sound-kaart al in verschillende PCI sloten gehad (hij zit nu in een slot dat verder geen kanaal deelt met andere componenten)
Ik krijg namelijk het idee dat er een IRQ conflict optreed, misschien heeft iemand van jullie een idee.
IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL
en nog wat txt. Ik heb dit probleem alleen als ik OFP speel en ik TeamSpeak aan heb staan. Verder draait mijn computer prima (ook tijdens andere online spelen)
Het probleem is begonnen (denk ik) nadat ik een SB live geïnstalleerd heb.
Ik heb een EPOX MB met on-Board sound (AC97) deze heb ik in de bios uitgezet.
Verder heb ik win XP prof. , recente drivers van zowel SB als MB, een GF4200 128 MB.
Ook heb ik de sound-kaart al in verschillende PCI sloten gehad (hij zit nu in een slot dat verder geen kanaal deelt met andere componenten)
Ik krijg namelijk het idee dat er een IRQ conflict optreed, misschien heeft iemand van jullie een idee.