Ben nogal een beginner met php en ben nu bezig met een script dat een mysql tabel doorzoekt. Ik had een tabelletje in m'n databeest staan en daar werkte het script perfect op.
Nu wilde ik het script op een andere, nieuwe tabel, uitvoeren, en dan krijg ik opeens geen output meer!
Heb een aantal andere script geprobeerd (van internet gehaald), en die hadden allemaal hetzelfde probleem...
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?!
Het gaat om het volgende script:
ohw jah, ik heb het script hier vandaan.
En de else "Nothing found" functie werkt ook. Mis een if ofzo?
Maar dat is niet het grootste probleem
Nu wilde ik het script op een andere, nieuwe tabel, uitvoeren, en dan krijg ik opeens geen output meer!
Heb een aantal andere script geprobeerd (van internet gehaald), en die hadden allemaal hetzelfde probleem...
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?!
Het gaat om het volgende script:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| <? //connect to server mysql_pconnect("localhost","",""); //select the db mysql_select_db("nieuws"); //get the results and store them in $result $result = mysql_query ("SELECT * FROM nieuws WHERE titel LIKE '%$search%'"); //run the while loop while($r=mysql_fetch_array($result)) { //grab the result $zoekkolom=$r["titel"]; //print it out echo $zoekkolom; echo "<br>"; } //else nothing is found else { echo "Nothing found"; } ?> |
ohw jah, ik heb het script hier vandaan.
En de else "Nothing found" functie werkt ook. Mis een if ofzo?
Maar dat is niet het grootste probleem