Toon posts:

[XP] Driver kan niet in het geheugen geladen worden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Je kent het wel, je wilt je pc opstarten, maar xp crasht al direct, dan reboot je, en krijg je de mogelijkheid om xp te starten met een configuratie die werkend is.
Dat deed ik dus ook allemaal maar nu kan hij de drivers van mijn geluid en cd rom spelers niet meer lezen.
De fout:Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)

Wat kan ik hier aan doen?

• Beercase
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05 21:07

Beercase

So soft!

Je kunt de apparaten gewoon weggooien, opnieuw opstarten. en dan de drivers opnieuw installeren. Windows drivers dus

Hang loose, KiteSurfing for life!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik geprobeerd, maar gaat niet, hij blijft de fout geven(als ik de windows drivers pak, de drivers van Aopen heb ik niet)

• Beercase
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05 21:07

Beercase

So soft!

downloaden?

Hang loose, KiteSurfing for life!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Wellicht is je pc gecrashed omdat je geheugen niet helemaal 100% meer is, en is dat ook de reden dat hij nu de drivers niet kan laden. Kijk eens met bijvoorbeeld Memtest :).

Verwijderd

Topicstarter
Dat denk ik niet, ik heb deze fout namelijk al eens eerder gehad, maar toen heb ik heel mijn pc uit elkaar gehaald, en dan weer allemaal in elkaar gestoken en dan ging het wel, zonder problemen met de windows drivers

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik had zoiets met mijn CD drives. En het kwam omdat stuurprogramma ervan was verwijderd! Don't know how! Gewoon downlaoden en opnieuw drivers installeren dan? Zoals iemand al zei!
Pagina: 1