Toon posts:

GTA 3 textures screwed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een hele tijd GTA3 niet hebben gespeeld ben ik er weer aan begonnen. Ik heb nu problemen met sommige textures van het wegdek etc... krijgen allemaal vage kleuren en is idd screwed up.

Mobo: P4S533
Gfx kaart: Winfast A250 Ultra TD (gf4 4600ti)
Detornator driver: 43.45
DirectX: 9.0

Ik heb de officiele trouble shooting site al doorgespit maar niks helpt...

Ik heb die windows XP patch (voor 3d opjecten etc.) ook al geinstalled...

:'(

Verwijderd

en als je het spel eens opnieuw installeerd?

Verwijderd

Probeer onder de eigenschappen van je Videokaart de optie "Emulatie misttabel inschakelen" die moet je aanvinken. :)

Verder verwijs ik jou @ Forum- en Gamefaqs (*Update 08-02*)

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:53
hoeft niet speciaal met GTA3 te maken te hebben, kijk bijvoorbeeld eens of er andere programma's draaien die veel CPU power gebruiken, zet de virusscanner uit en probeer het dan nog eens.

het kan trouwens ook zo zijn dat je misschien direct show hebt geinstalleerd. mocht dit zo zijn dan kan je het vergeten. op een 1 of andere manier vind GTA3 het niet fijn als je dat installeerd

[ Voor 36% gewijzigd door Cardinal op 10-05-2003 13:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
Thx voor de info allemaal :)

In het begin in het veld is het nacht en dan heb ik de rare textures, vaak gepaard waneer er licht inval is... na 1 dag in de game is alle slechte textures verdwenen en is alles weer goed... :)

Het is opgelost dus

Verwijderd

:? beetje raar is dat wel

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Misschien worden textures per dag anders belicht (in real life heb je ook niet elke dag precies hetzelfde licht) en worden de textures zo niet verneukt :)

The devil is in the details.

Pagina: 1