Zie de titel van dit bericht. Van de ene dag op de andere zijn al mijn contactpersonen weg. Erg klote. Ik heb ook geen backup ervan. Is er nog een andere manier om ze terug te krijgen??
Staan op (een) microsoft server lijkt me. Ik zou het niet weten. Microsoft mailen?
Arrived anxious, left bored
Tools -> Options -> Privacy. En bij my allow list gewoon al die mensen rechts op klikken en adden naar contacts.
Als ik zoek op 'MSN contactlist' in SA, kom ik dit redelijk veel tegen. De oplossing van cls is inderdaad een de manier om het weer toe te voegen zo zonder backup (die privacy lijst staat lokaal).
Heb je toevallig contacts verwijderd in OE - dan gaat het ook in je Messenger weg ( [rml]tantal0s in "[ MSN] waar de heck is m'n contactlist?"[/rml] )
Voor meer info zou je Het Grote MSN Messenger Topic (deel 2) en vooral de voorganger "even" kunnen doornemen.
Heb je toevallig contacts verwijderd in OE - dan gaat het ook in je Messenger weg ( [rml]tantal0s in "[ MSN] waar de heck is m'n contactlist?"[/rml] )
Voor meer info zou je Het Grote MSN Messenger Topic (deel 2) en vooral de voorganger "even" kunnen doornemen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)