Hey again mede-tweakers,
Ik heb de search gebruikt en er zat maar 1 topic bij wat een klein beetje in de buurt kwam, maar geen antwoord leverde.
(e-tech router + ftp problemen)
Search:
http://search.gathering.t...-XF53-XF6-XF7-XF8-XF9---A
Ik heb dus een e-tech router die je hier kan vinden.
E-Tech Cable/Adsl router V3, model "RTBR03" (color: grey)
De nieuwste firmware erop v1.26.5.
Ik heb hier 2 pc's op aangesloten en internet gedeeld. Werkt allemaal goed.
Nu het probleem. Als ik van ftp naar ftp bestanden wil sturen (fxp'en) dan doet hij dat niet. Ik krijg geen error, bij een klein tekst bestandje blijft hij gewoon proberen. Ik gebruik overigens FlashFXP 2.0 hiervoor.
Hier doet hij niets meer:
PASV
227 Entering Passive Mode (***,**,***,*,**,**)
PORT
STOR databeest.mdb
Dit blijft dus net zolang staan totdat ik gewoon een time-out krijg doordat hij gewoon geen data verzend.
Blijf on-topic a.u.b. , degene die me eruit helpt wordt rijkelijk beloont, als je begrijpt wat ik bedoel
Ik heb de search gebruikt en er zat maar 1 topic bij wat een klein beetje in de buurt kwam, maar geen antwoord leverde.
(e-tech router + ftp problemen)
Search:
http://search.gathering.t...-XF53-XF6-XF7-XF8-XF9---A
Ik heb dus een e-tech router die je hier kan vinden.
E-Tech Cable/Adsl router V3, model "RTBR03" (color: grey)
De nieuwste firmware erop v1.26.5.
Ik heb hier 2 pc's op aangesloten en internet gedeeld. Werkt allemaal goed.
Nu het probleem. Als ik van ftp naar ftp bestanden wil sturen (fxp'en) dan doet hij dat niet. Ik krijg geen error, bij een klein tekst bestandje blijft hij gewoon proberen. Ik gebruik overigens FlashFXP 2.0 hiervoor.
Hier doet hij niets meer:
PASV
227 Entering Passive Mode (***,**,***,*,**,**)
PORT
Modbreak200 PORT command successful
Ff de rest van je PORT statement wegdoen is ook wel handig
STOR databeest.mdb
Dit blijft dus net zolang staan totdat ik gewoon een time-out krijg doordat hij gewoon geen data verzend.
Blijf on-topic a.u.b. , degene die me eruit helpt wordt rijkelijk beloont, als je begrijpt wat ik bedoel
Modbreak
Nee dat weet ik niet, leg dat eens uit ?
[ Voor 17% gewijzigd door Predator op 10-05-2003 19:18 ]