Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
En sinds wanneer heeft ie een echt domein??
[ Voor 20% gewijzigd door Jeldert op 10-05-2003 11:21 . Reden: Site? ]
Juist
Hee, dat was me nog niet eens opgevallenJeldert schreef op 10 May 2003 @ 11:20:
En sinds wanneer heeft ie een echt domein??
Ik tikte gewoon http://dolphin.twistification.net in, en heb daarna de url van de teams gekopieerd...
Verwijderd
MFje voorbereiden met z'n allen misschien?
Join het Dutch Power Cows team....dat kun je doen door bij je eigen info stukje (na inloggen) op "search/join a team" te klikken en dan de DPC te joinenwdekreij schreef op 10 mei 2003 @ 11:32:
ik heb het ook geinstalleerd maar hoe kan ik zorgen dat mijn tikken naar het GoT team gaan?
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Het is gelukt zie ik, welkom!wdekreij schreef op 10 mei 2003 @ 11:46:
ok, nu ben ik ook officieel een Dutch Power Cows crue member
Doe je trouwens ook mee aan andere projecten van DPC? (gewoon nieuwsgierig)
Juist
uhm neeJeldert schreef op 10 mei 2003 @ 11:50:
[...]
Het is gelukt zie ik, welkom!
Doe je trouwens ook mee aan andere projecten van DPC? (gewoon nieuwsgierig)
Nee, maar de originele dolphin is gestopt en nu heeft GeniusDexTomcat schreef op 10 May 2003 @ 11:56:
Huh, vroeger had ik me aangemeld maar na een overstap naar linux gestopt. Maar nu moest ik mezelf opnieuw aanmelden. Worden accounts na een bepaalde tijd gewist ofzo?
Maar dan bij Project Orca....
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Dan zou ik zeggen: kijk eens rond op dit forum en op de volgende sites:
www.dutchpowercows.org (algemene informatie over DPC en projectnieuws (beetje outdated))
reviews: Dutch Power Cows (snelle inleiding van meeste projecten en installatie RC5 en OGR)
http://145.94.192.103/sid/ (zeer uitgebreide site met installatie handleidingen van bijna alle DPC projecten)
Let wel op, deze projecten gebruiken de niet gebruikte tijd van je processor, je merkt er dus zelf niks van (je pc wordt niet langzamer), maar je komt wel bij de gezelligste Koeien club van Nederland
Juist
Verwijderd
we lopen nu ongeveer 25M (heel ruim genomen) achter op Belgian MoOo Farm, iets verder naar beneden zie ik [Dpc] Scoutlink dpc force staan 54,670,373 keys, dan liggen we dus alweer 25M voor. en dan komen er nog Div Brab, NC en InsGamer.nl bij en daaronder nog veel meer.
Plus dat Freakertje stopt met Orca en hier mee gaat doen
conclusie: We moeten idd hard doortypen, maar we staan nog dik voor
| pos. | Country | keys | users | percent |
| 1 | Netherlands | 796,899,500 | 1,150 | 29.0% |
| 2 | Belgium | 435,076,849 | 467 | 15.8% |
| 3 | United States | 243,327,478 | 437 | 8.9% |
[ Voor 5% gewijzigd door Teun op 10-05-2003 13:16 ]
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
ach joh, eigenlijk is het niet zo betrouwbaar allemaal, aangezien het zo supermakkelijk is om te cheaten. Dat vind ik eigenlijk toch wel jammer... kan daar geen oplossing voor bedacht worden?
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik ook mn twijfels heb bij de score van de belgische leider, maarja, het zal wel kloppen..
Hij heeft best vaak iets van 750k of meer keys per dag.
Een snelle rekensom geeft dat je, als je 24uur nonstop zou zitten tikken, daar 750k / 24 / 60 / 60 = 8,7 aanslagen per seconde voor nodig hebt!
Ikzelf heb wel eens testjes gedaan, waarbij ik 400 aanslagen per minuut, oftewel 6,7 per seconde had, maar ik vind dit toch wel erg hoog, zeker omdat je dat 24 uur achter elkaar moet hebben, wil je een score van 750k keys halen...
Neem je het realistischer, zeg dat ie ook nog 8 uur per dag slaapt en eet, dan moet hij 13 aanslagen per seconde halen, nonstop..
Maarja, we zullen zien, en misschien kunnen we het met een megaflush weer een keertje goedmaken
Hij staat niet meer op automatisch
750k per dag is niet mogelijk...
Als dat een paar dagen zo door gaat moet je ff een mailtje sturen
[ Voor 46% gewijzigd door PromWarMachine op 10-05-2003 15:44 ]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| Last 14 days with activity Day Keys Pulses Saturday (10th) 330,695 1 Friday (9th) 546,519 3 Thursday (8th) 751,928 3 Wednesday (7th) 690,530 3 Tuesday (6th) 708,737 4 Monday (5th) 519,428 2 Sunday (4th) 848,173 3 Saturday (3rd) 569,427 2 Friday (2nd) 789,348 3 Thursday ( 1st) 251,936 1 Wednesday (30th) 739,859 4 Tuesday (29th) 445,113 2 Monday (28th) 762,281 5 Sunday (27th) 605,262 3 |
Als ik de zaterdag (vandaag) eraf haal, komt het uit op een gemiddelde van 632 keys... Vind het erg hoog, het zou uitkomen op een gemiddelde van 7,3 keys/sec. 24 uur lang, 2 weken lang...
Maarja, onmogelijk?!
Deze user dus: http://www.project-dolphin.nl/profile.php?uid=1457
[ Voor 5% gewijzigd door Zoefff op 10-05-2003 15:52 ]
WARNING: User accounts are for individuals only. Only one person is permitted to use an account to count his or her keystrokes. The server uses an algorithm to make an educated guess as to whether or not a user is participating legitimately, based currently on overall typing speed. If you wish to count how many keystrokes more than one person types, you must create a team and sign up individual accounts to that team. Failure to do so will usually result in your account being red-flagged and having a lower precedence in rank calculations.
Jeldert members:
Jeldert 459,443
Jeldert|Marijse 153,858
Jeldert|Siebe 108,382
Juist
Ik denk dat we binnenkort wel bovenaan staan.
In deze post heb ik ook weer een aantal toesten ingedrukt, en ook een paar keer backspace moeten gebruiken dus dat komt wel goed.
<Homepage>
Ik heb ook nog een pc zonder internet waarop ook al een tijd dolphin is geinstalleerd. Deze heb ik echter nog nooit kunnen flushen, maar als de kans komt zal ik dat zeker doen.
Probleem: mag geen 2 pc's op één username. Maar hoe kan ik (= inquestos ) nou nog van mijn account een subteam maken binnen DPC? (En daarbij natuurlijk ook de keys die ik al had getypt)
Ik begrijp wel dat ik een team aan kan maken genaamd [DPC]inquestos, en dat deze als geniusdex de tijd heeft wordt overgeplaatst naar [DPC], waardoor [DPC]inquestos een subteam wordt. Maar dan moet [DPC]inquestos vanaf 0 beginnen en dat wil ik dus niet....
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
[ Voor 85% gewijzigd door wdekreij op 10-05-2003 21:34 ]
Overigens doe ik nog wel mee met Project Dolphin, heb alleen sinds begin maart niet geflusht en ik zit in een subteam buiten DPC wat wel DPC voor hun naam heeft staan...
[ Voor 26% gewijzigd door Robkazoe op 10-05-2003 22:45 ]
9 [Dpc] Scoutlink dpc force 54,804,699 74 2.8%
doen we niet verkeerd volgens mij...
mn topscore met de dolphin tiepmasjine is 9023 aanslagen...
Signature
Verwijderd
Dat word zelfs gedetecteerd door een scriptje wat GeniusDex heeft draaien volgens mij
En het is niet zo fraudegevoelig als dit project. (zet maar eens een remote admin aan bij en typ dan eens.. dan tellen het aantal aanslagen dubbel! )
No worries m8
want ik ben meer een "muisgebruiker"
GeniusDex zal wel het een en ander aan het maken zijn ofzow, ben benieuwd
dan zit ik zo aan ZEER veel hits
Moet je echter wel op elke pc een ander account makenwdekreij schreef op 12 May 2003 @ 18:39:
lijkt me ook vet als ik dit programma op school op t netwerk mag zetten
dan zit ik zo aan ZEER veel hits
Juist
Signature
Zoefff schreef op 10 May 2003 @ 15:52:
Tsja, ik weet niet... Kijk zelf maar
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Last 14 days with activity Day Keys Pulses Saturday (10th) 330,695 1 Friday (9th) 546,519 3 Thursday (8th) 751,928 3 Wednesday (7th) 690,530 3 Tuesday (6th) 708,737 4 Monday (5th) 519,428 2 Sunday (4th) 848,173 3 Saturday (3rd) 569,427 2 Friday (2nd) 789,348 3 Thursday ( 1st) 251,936 1 Wednesday (30th) 739,859 4 Tuesday (29th) 445,113 2 Monday (28th) 762,281 5 Sunday (27th) 605,262 3
Als ik de zaterdag (vandaag) eraf haal, komt het uit op een gemiddelde van 632 keys... Vind het erg hoog, het zou uitkomen op een gemiddelde van 7,3 keys/sec. 24 uur lang, 2 weken lang...
Maarja, onmogelijk?!
Deze user dus: http://www.project-dolphin.nl/profile.php?uid=1457
Ik denk het haast niet, iig als je het aantal pulses bekijkt en dat af zet tegen een reëel aantal slagen p/min.Verwijderd schreef op 10 mei 2003 @ 16:40:
Misschien heeft hij het op meerdere pc's geinstalleerd.
Tenzij het hier een nog groter aantal machines betreft die eens in de week gepulsed worden.
[ Voor 5% gewijzigd door Fear-factoR op 13-05-2003 01:13 ]
ja dus?
hoezo 50 x 60 seconden?
btw, die 8 aanslagen per seconde, is maar wat de client toestaat, je KUNT meer halen, je moet dan alleen langer wachten voordat je kunt pulsen...
Z'n output is leuk namelijk 1.234.567
Hier kan je z'n stats zien
Juist
Neehoor, want als je ff terug leest, dan zal je zien dat er nog een aantal subteams bij DPC moeten worden gevoegd, waarvan er 1tje al 54M keys heeft
Jammer joh
maar toch héZoefff schreef op 14 May 2003 @ 11:19:
[...]
Neehoor, want als je ff terug leest, dan zal je zien dat er nog een aantal subteams bij DPC moeten worden gevoegd, waarvan er 1tje al 54M keys heeft
Jammer joh![]()
wie staat er op 1 en wie niet?
ma pulse is zo een projectje waar de mensen met de slechte pc'tjes wel zalig kunne voorstaan op de beesten-pc's
(niet dat ik een rommelpc heb ma bon
geniusdex == mn broertje, en die beheert de boel enzo. maar hij kan geen perl, dus moet ik steeds alle upgrades proggen...
dan kunne wij ook alle belgische teams in ons teams smijte
ff vree hard spamme en we hemme ulle binne de 2 maand
Zullen we allemaal een MF doen? Op een bepaalde datum?
<Homepage>
Eej, niet patsen met mijn flush hèMy schreef op 13 May 2003 @ 22:43:
Een vriend van me heeft zojuist een MF gedaan van een maand sparen.
Z'n output is leuk namelijk 1.234.567
Hier kan je z'n stats zien
#StopBurningStuff
Maar gaat het dan wel lukken dat de getypte keys door dat subteam ook bij DPC komen.BOOTZ schreef op 14 May 2003 @ 17:40:
hmm... ik zal dan toch de subteams er es in gaan zetten, scheelt misschien wel wat voor dpc
geniusdex == mn broertje, en die beheert de boel enzo. maar hij kan geen perl, dus moet ik steeds alle upgrades proggen...
Want dat is nu met losse members niet zo namelijk!
#StopBurningStuff
Ik kan ook m'n username niet aanpassen
=( Protected by witchcraft )=
Als ik inlog als founder kan ik die optie nergens vinden...
en ik vindt het wel lollig
Alleen jammer dat ik niet het oude nog te flushen gedeelte heb bewaard,
dan had ik gelijk een lekker beginnentje.
"Computer games don't affect kids, I mean if Pac man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music"
Terwijl der hier geen proxy ofzo is gewoon XS4all ADSL lijn
Kan met m'n lappie dus alleen thuis flushen en nooit op werk
<Homepage>
heeft er iemand een proxy draaien op poort 80 of 8080 ?
kan iemand die dan ff posten, want als ik pulse start, vraagt ie naar een account name en passwoord ( vermoed dat dat beide degene zijn die ik heb aangemaakt op de dolphin site ), maar als ik op get account information druk, dan krijg ik het volgende te zien in het status veld : <TITLE>Error</TITLE>
ik vermoed dat dat komt door de firewall op men werk, die houd zowat alles tegen, buite poort 80 en 8080, dus als iemand me ff het adres van een proxy kan geven die op 1 van deze poorten draait
[ Voor 80% gewijzigd door Falcon10 op 27-05-2003 12:03 ]
-| Hit it i would ! |-
DPC moet toch wel de eerste plek kunnen halen, en zeker van die paar belgen kunnen winnen
Er is wel een optie om via een proxy te connecten, dus als je daar de gegevens van de bedrijfsproxy eens invult en kijkt of dat werkt?Falcon10 schreef op 27 May 2003 @ 11:56:
heb zonet men accountje aangemaakt, 1 extra belgje gaat DPC versterken
heeft er iemand een proxy draaien op poort 80 of 8080 ?
kan iemand die dan ff posten, want als ik pulse start, vraagt ie naar een account name en passwoord ( vermoed dat dat beide degene zijn die ik heb aangemaakt op de dolphin site ), maar als ik op get account information druk, dan krijg ik het volgende te zien in het status veld : <TITLE>Error</TITLE>
ik vermoed dat dat komt door de firewall op men werk, die houd zowat alles tegen, buite poort 80 en 8080, dus als iemand me ff het adres van een proxy kan geven die op 1 van deze poorten draait
Juist
en ben je al wat opgeshoten met het coden. zodat alle subteams bij DPC opgeteld kunnen wordenBOOTZ schreef op 14 May 2003 @ 17:40:
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
en k was zekers te weten wel dpc gejoined
* Super_ik is super_ik gebleven
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Verwijderd
hier misschien? -> http://www.project-dolphin.nl/profile.php?uid=2173Super_ik schreef op 03 June 2003 @ 10:45:
k kan mezelf nie meer vinden
en k was zekers te weten wel dpc gejoined
/me is super_ik gebleven
tvw