[MSN Messenger] Verboden woorden in nick

Pagina: 1
Acties:

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 10:35
Hey,
Misschien stomme outdated vraag, maar sinds wanneer is het (weer?) mogelijk alle woorden in je nick te zetten (scheldwoorden, woorden die bijv. impliceren dat je hulp nodig hebt, url's en e-mail adressen e.a.) ? En weet iemand misschien waarom en hoe dat komt?
Ben gewoon benieuwd, omdat ik best wel verrast ben :Y)

*bijna et gevoel dat ik egt een "duh" antwoord zal krijgen... " 8)7

edit:
verdorie, zou dat misschien door dat msn plus 2 gebeuren komen? :?
Oh neej toch niet!

[ Voor 18% gewijzigd door RUFFNECK op 10-05-2003 10:27 ]

• Thunde®
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 20:05

Thunde®

Don't Worry :)

Ik denk dat Microsoft de regeltjes wat heeft versoepelt...

Mijn spec's | Modelbouwforum

• jazz
  • Laatst online: 23-08 01:58
ehm... i didn't know.. :\

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
RUFFNECK schreef op 10 mei 2003 @ 10:18:
Hey,
Misschien stomme outdated vraag, maar sinds wanneer is het (weer?) mogelijk alle woorden in je nick te zetten (scheldwoorden, woorden die bijv. impliceren dat je hulp nodig hebt, url's en e-mail adressen e.a.) ? En weet iemand misschien waarom en hoe dat komt?
Ben gewoon benieuwd, omdat ik best wel verrast ben :Y)

*bijna et gevoel dat ik egt een "duh" antwoord zal krijgen... " 8)7
Is omdat heel veel mensen nu Msn+ draaien, een hack op msn en daarin kan het wel :)

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:58
dat kan met van die extra proggies voor msn messenger die dat mogelijk maken...

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik weet het niet en kan het ook niet uittesten omdat ik alleen trillian heb hier. Maar zou het niet zo kunnen zijn dat het te maken heeft met de "freedom of speech"?

* ArthurMorgan vond het een beetje onzin die betutteling.
(Al was het voor die n00bs best handig :X Die lui trappen anders overal in )

[ Voor 5% gewijzigd door ArthurMorgan op 10-05-2003 10:23 ]

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.

• RUFFNECK
zmn schreef op 10 May 2003 @ 10:22:
[...]

Is omdat heel veel mensen nu Msn+ draaien, een hack op msn en daarin kan het wel :)
Ja d8 ik net ff aan, omdat ik dat zelf draai...(in me edit), maar ik kan me niet herinnere dat ik zoiets in de update logs van patchou zag, of ik las niet goed...

*edit: neej dat kan et ook niet zijn, omdat ik dit gister op school had ontdekt en daar was er geen msn plus geinstalleerd! :P

[ Voor 16% gewijzigd door RUFFNECK op 10-05-2003 10:26 ]

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
RUFFNECK schreef op 10 May 2003 @ 10:24:
[...]

Ja d8 ik net ff aan, omdat ik dat zelf draai...(in me edit), maar ik kan me niet herinnere dat ik zoiets in de update logs van patchou zag, of ik las niet goed...
Staat volgens mij ook niet in de update logs maar dit is de enige verklaring die ik kan bedenken want na install van Msn+ kon het opeens :)

Verwijderd

RUFFNECK schreef op 10 May 2003 @ 10:24:
[...]

*edit: neej dat kan et ook niet zijn, omdat ik dit gister op school had ontdekt en daar was er geen msn plus geinstalleerd! :P
Het gaat er ook niet om welk programma *jij* geinstalleerd hebt, maar het gaat om het programma dat die ander geinstalleerd heeft! Blijkbaar kan het dus met MSN Plus! wel... Nou ja, ik hou het gewoon lekker bij m'n eigen nick, doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg!

Verwijderd

zmn schreef op 10 May 2003 @ 10:22:
[...]

ik denk het ook, messenger plus heeft nu bijna iedere BrEeZaHsLeT

• RUFFNECK
Verwijderd schreef op 10 May 2003 @ 10:33:
[...]

Het gaat er ook niet om welk programma *jij* geinstalleerd hebt, maar het gaat om het programma dat die ander geinstalleerd heeft! Blijkbaar kan het dus met MSN Plus! wel... Nou ja, ik hou het gewoon lekker bij m'n eigen nick, doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg!
Dit snap ik dus niet :?
Ik zit op school. Ik verander me nick naar bijv "Shit hulp fuck www.sex.com" (bij wijze van spreken - en ik heb et egt gedaan ook :P ) De veranderingen pakt m'n msn op sgool (waarop geen plus zit) en ik zie de veranderingen ook in me nick.
Ik zie dus het verband niet in met wat ik geinstalleerd heb en wat de ander geinstalleerd heeft? Want zelfs iemand zonder msn plus ziet diezelfde nick.

• BèR
  • Laatst online: 20-11-2022
Microsoft heeft alle verboden woorden weggehaald behalve 'microsoft' en 'msn'. De rest mag gewoon weer. :)

- gelezen op een site, en het is dus NIET software-afhankelijk

[ Voor 65% gewijzigd door BèR op 10-05-2003 10:44 . Reden: beter ]

• RUFFNECK
misbehavingman schreef op 10 mei 2003 @ 10:39:
Het is heel eenvoudig:

Microsoft heeft alle verboden woorden weggehaald behalve 'microsoft' en 'msn'. De rest mag gewoon weer. :)
Neej hoor dat ging gewoon ook nog op sgool (zonder plus) ;)
Maar als het egt zo is dat MS dat gedaan heeft is de vraag waarom en wanneer?

• BèR
  • Laatst online: 20-11-2022
Waarom weet ik zo gauw niet, maar wanneer, iets van een of twee weken geleden...

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 13:43

Puck

EINDBAAS.org

Klopt inderdaad. Heb ik ook gelezen. Het stomme is dan niemand weet waarom :P Maar who cares. BTW Met MSN Plus! zorgt er helemaal niet voor dat je ook verboden woorden kan gebruiken. :P

Arrived anxious, left bored

Pagina: 1