Toon posts:

[UT]Serverpackages via netwerk overgooien traag in UT?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een 100mbit netwerkje liggen via een ADSL router.
Als ik bestanden naar de pc van me zusje overpomp, gaat het gewoon redelijk met 8 MB/s, maar als we dan via UT(2003, werkt bij allebei niet) de serverpackages van mij overgooien, gaat dat net met 10-20 kb/s of zo. Heel leuk als je net een mod hebt geinstalleerd die zij niet heeft, waardoor ze 'ff' 20 MB moet overgooien met dat tempo. Serverpackages eruit slopen zou ook nog wel gaan, maar vind ik geen oplossing, want ik wil gewoon alles kunnen spelen.
Heeft iemand enig idee hoe ik deze snelheid kan opvoeren? We hebben allebei de verbinding op LAN ingesteld, dus daaraan zal 't niet liggen.
Áls ze dan eenmaal de server is ingekomen, heeft ze netjes een ping van 15, dus daar ligt het niet aan...

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Volgensmij zit er een cap op de servers zodat als er een nieuwe map is uitgekomen de server niet word leeggetrokken door 20 mensen die die map nog niet hebben. Ik zou de server config even bekijken :)

Verwijderd

Topicstarter
RAJH schreef op 10 May 2003 @ 10:21:
Volgensmij zit er een cap op de servers zodat als er een nieuwe map is uitgekomen de server niet word leeggetrokken door 20 mensen die die map nog niet hebben. Ik zou de server config even bekijken :)
Ja, ik weet dat ergens in UT een mogelijkheid zit om de server te cappen... Maar waar? :'(

/edit: na wat googlen zie ik dat het "MaxClientRate" moet zijn, maar die staat hier al op 20000 |:(

/edit2: Ik heb nog wat gevonden:
[IpDrv.HTTPDownload]...This section is new to UT Patch 413 and needs to be manually added to this ini file.

RedirectToURL=http://www.website.com/fullpath/to/directory/...To enable redirected downloads, you need to set the RedirectToURL variable to point to the website where the files will be autodownloaded from. If a client running 405b or earlier connects to your server, it will ignore the redirection and attempt to download the file directly from the server, so it is important to configure the non-redirected download options even if you intend use redirected downloads.

UseCompression=True... If UseCompression is set to True, the files must be stored on the remote website as compressed .uz files. You can create a compressed .uz file by using the command ucc compress from the DOS prompt in the UnrealTournament\System directory. Typing ucc help compress will give you a list of supported options (currently this is only a list of filenames or wildcards to compress). If UseCompression is set to False, the custom package files should be put on the website as they are.

ProxyServerPort=
ProxyServerHost=
Misschien kan ik 't daarmee oplossen, maar wat moet ik dan als link invullen? Moet ik een adres invullen wat voor andere servers beschikbaar is, of een link op mijn eigen hd, die via UT wordt 'doorgelust' zeg maar...

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2003 10:37 ]

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
RedirectToURL=http://blabla.
Het moet dus een webserver zijn, wat natuurlijk ook van je lokale LAN webserver kan.

Je moet de regel in UnrealTournament.ini adden, onder '[IpDrv.HTTPDownload]' (als die regel niet bestaat maak je hem aan).

Maar, waarom haal je niet de MaxClientRate er af, of gebruik je hem ook voor Internet? Of gewoon direct de bestanden overpompen.. ;)

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
DataBeest schreef op 10 May 2003 @ 11:00:
RedirectToURL=http://blabla.
Het moet dus een webserver zijn, wat natuurlijk ook van je lokale LAN webserver kan.

Je moet de regel in UnrealTournament.ini adden, onder '[IpDrv.HTTPDownload]' (als die regel niet bestaat maak je hem aan).

Maar, waarom haal je niet de MaxClientRate er af, of gebruik je hem ook voor Internet? Of gewoon direct de bestanden overpompen.. ;)
Ja, wist de werking, alleen dus niet hoe ik 'm moest linken.
Maargoed, ik neem aan dat hij gelinkt moet worden naar de UT dir, en dus niet UT/System?
Ennuh, MaxClientRate moet er blijven, want idd, soms host ik via 't internet, en die is er voor als er clients met een oudere versie (die HTTPDownload niet ondersteunen) connecten....

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:44
kan je die mod niet beter gewoon ff op cd fikken en op je zusjes pc installeren?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Tampie schreef op 10 May 2003 @ 12:10:
kan je die mod niet beter gewoon ff op cd fikken en op je zusjes pc installeren?
Ja, hier thuis zal dat nog wel gaan, maar ben nu aan 't proefdraaien voor op 'n LAN, want dan ben ik de war server...
Om nou iedereen die cd te geven is ook weer zoiets ;)

Ennuh, thnx M1ch, kan nog wel van pas komen :)

Maarja, heeft niemand een keiharde oplossing hiervoor?
Want dat redirecten en zo is een beetje omslachtig...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2003 19:02 ]

Pagina: 1