Beste geluidskaart (prijs-prestatie)

Pagina: 1
Acties:

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-07 23:04

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
Ben op zoek naar een geluidskaart voor vervaninging van mn SbLive! 1024.

ff naar google gezocht, maar ik vond geen echte reviews van bepaalde kaarten.

Ook op http://www.tweakers.net/s...Nieuws&Query=geluidskaart kon ik geen echte review tussen meerdere kaarten vinden. Soms tussen 2 (audigy2/nforce2) (aureon sky,tube versterker kaart)

Budget is ongeveer 100 euro. Maar als het lager kan dan is dat natuurlijk beter.

Doe vooral games, en mp3 (winamp)

Ik heb Creative FSP 1600 speakers.

Ps: Als er wel een review over verschillende geluidskaarten is, zou ik dat graag horen :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Een Philips geluidskaart is altijd goed en terratec geeft ook goede prestaties.
Ik heb zelf ook een SBLive! 1024, ben daar nog steeds tevredenover en snap niet zo goed waarom jij een nieuwe wilt!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ik denk dat Terratec best value for money geeft. Waarom wil je eigenlijk switchen?

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Als je een via moederbord hebt zou ik geen philips nemen , heeft nl dezelfde problemen als de kaarten van creative .

Heb zelf nu een terratec aureon space , signaal is echt heel erg goed , in spelletjes hoor je ook echt de mensen achter je langs lopen , aureon sky heeft trouwens dezelfde chip nl VIA-ENVY24HT .

How do you save a random generator ?

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Dat is een VIA geluidschip als ik het goed heb.

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-07 23:04

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
Ik wilde een nieuwe omdat mijn oude SBlive kaput was. Geen rear en geen micr. foon meer in meerdere pc met meerdere drivers.

Heeft me toch bijna 3 jaar gediend :'(

Ik heb nu de Terratec Aureon 5.1 Fun + UT2003 bundle voor 59 € :) (was een bundle van de winkel volgens mij)

Bevalt me prima *D Meestal net iets scherper geluid dan de SB Live die ik eerst had.

[ Voor 16% gewijzigd door Pubbert op 10-05-2003 12:05 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Pagina: 1