• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-02 13:14
shit, shit, shit is gister m`n ipaq gevallen en natuurlijk op een stukje marmeren vloer, conclusie: scheurtje in de body bij de buttonsen aan de onderkant van de ipaq, verder werken de buttons niet meet en af en toe springt ie nu automatisch aan :X

Maargoed, wat kan ik er aan doen ...
* terug sturen naar compaq, kan , maar volgens mij gaat dat behoorlijk in de papieren lopen.
* zelf open schroeven en kijken of het te repareren is, alleen dan moet ik de verzegeling verbreken en ben ik m`n garantie kwijt terwijl ie nog geen 2 maanden oud is ... :'(

Kortom heeft iemand dit ook al meegemaakt en zoja hoe hebben jullie dit opgelost ...

Alvast bedankt voor jullie reakties !

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-02 14:36
mm heb je geen extra garantie erbij?? zo niet--> ik zou hem terug sturen. het kost je meer geld maar waarschijnlijk krijg je wel een colantie regeling. en misschien wordt het zelfs wel helemaal onder garantie gemaakt. ligt een beetje aan de service van compaq. we hebben het wel eens gehad met een revo. pap's (wie anders) laat hem vallen en pats scherm doormidden. tja dat gaat geld kosten... terug naar de winkel alles uitgelegd en hij heeft hem opgestuurd... kregen binnen 2 weken een volledig nieuwe met een schijfje met daarop alle gegevens die er op stonden... (was hij uiteraard weer vergeten een back-up van te maken..) echt een tot servioce van psion...

Verwijderd

woon je in de buurt van amsterdam ga eens naar raf of bel naar compaq vraagt de dichtbijste service point van compaq en daar kunnen ze je vertelen of het wel of niet onder de garantie valt en hoeveel het kost te repareren!!

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-02 21:48

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

je zou zegge dat zo'n ding een val wel redelijk moet overleven....

/dev/null

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-02 13:14
I_Stealth_I schreef op 11 May 2003 @ 17:02:
je zou zegge dat zo'n ding een val wel redelijk moet overleven....
Ja dat dacht ik dus ook, maar helaas een val van z`n 80 cm kan ie dus niet hebben.

Morgen maar eens compaq bellen, kijken of er een servicepoint in de buurt is.

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Verwijderd

oppakken van de grond... }) >:)
Pagina: 1