Toon posts:

ubb vage error

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ja mensen heb al gezocht... maar helaas. dus hoop ik hier mijn relaas te vinden.

ik krijg na de install deze error:

message_die() was called multiple times. This isn't supposed to happen. Was message_die() used in page_tail.php?

Vaag maar waar maar ik kan er dus nix mee ... ik kap er voor nu mee en ga lekker tukken maar ik hoop dat er morgen een lokale held is die me de oplossing kan biedden.

draait op MySQL 3.23.54 met phpMyAdmin 2.2.6

Dus en het is de nieuwste versie van ubb.. Tnx :>

Verwijderd

mischien dat er bedoeld wordt dat er meerdere keren die gebruikt word?

mysql_query(blaat) or die(die(die())); :? zoiets? :P

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Ik heb de foutmelding in Google gezet en deze leverde een aantal suggesties op. Heb je al bij de suggesties gekeken of hier wat zinnigs tussenstond?

Verder denk ik niet dat we hier veel kunnen doen. Je geeft geen enkele code; daarnaast heb je, zoals je zelf zecht, de code niet zelf geschreven (je draait de nieuwste versie van UBB).

Ik denk dat je beter contact kan opnemen met de makers van het pakket, of een vraag kan stellen op het supportforum aldaar. Daar lopen de mensen met kennis rond. Programming en webscripting gaat over het zelf programmeren en de problemen die je hierbij tegenkomt, maar daar is in jouw geval geen sprake van. :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
ja daar heb ik zeker al gekeken...

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Tja, de oplossing kan bieden, ik denk niet dat er nou echt veel mensen hier zijn die ubb geinstalleerd hebben, en helemaal weinig mensen die dezelfde error hebben.

Wat wil je nou dat wij doen? Moet ik die hele source door gaan spitten om te kijken waarom ene functie maar 1x aangeroepen mag worden, en waarom dat niet gebeurt? Of hoop je dat iemand het antwoord al weet ofzo? Dan zou ik eerder bij de ubb support fora gaan kijken.

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

UBB hebben hun eigen support forum, lijkt mij hier niet de geschikte plaats.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.