Monitor op TV-out

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
Is het ook mogelijk om een tweede monitor aan te sluiten op de tv-out van mijn Point of View Geforce 4 MX440-SE ?!?

En zo ja, hoe ?!?

search doet een beetje heel erg vaag ..... :?

Verwijderd

1: search (die werkt gewoon)
2: google!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
Verwijderd schreef op 10 May 2003 @ 03:19:
1: search (die werkt gewoon)
2: google!
1. Als ik zoek op tv-out + monitor dan geeft hij alleen resultaten op tv + monitor.... das niet echt de bedoeling volgens mij. Zal morgen maar ff melden in bug-report....

2. Google, okay .... maar daar krijg ik ook niet echt de resultaten die ik zoek....

Misschien morgen anders maar weer proberen .... :z

Verwijderd

Een TV-Out heet niet voor niks TV-Out. Hij is niet gemaakt voor een monitor.
Het lijkt me dat je dat zelf ook wel snapt. Als je het dan toch wilt zul je er een convertor voor moeten zoeken. En dat lijkt me een uitermate dure oplossing om een baggerbeeld van 800x600 te krijgen op je 2e scherm.

Je kunt beter een simpel oud pci kaartje er bij steken.

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:27

Yucko

One clown to rule them all !

Verwijderd schreef op 10 May 2003 @ 07:30:
... En dat lijkt me een uitermate dure oplossing om een baggerbeeld van 800x600 te krijgen op je 2e scherm....
Eeuh, waarom zou een TV-out maar beperkt zijn tot een resolutie van 800x600 :? Mijn XFX Gf4 MX 440-SE kan nl. tot 1024x768
Je kunt beter een simpel oud pci kaartje er bij steken.
Hierin geef ik je 100% gelijk. De moeite en geld die je zou moeten investeren om die TV-out te kunnen gebruiken voor een monitor (als zoiets uberhaupt al kan) zijn vele malen hoger dan de kosten van een 2e vga-kaartje.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Omdat een TV niet fatsoenlijk meer dan 800 x 600 kan weergeven. Zelfs dat niet eens. PAL is 720 x 576. 1024x768 ziet er gewoon ultrawazig© uit.

En daar komt dan bij dat je convertor het er niet mooier op zal maken. Als ie 't al ondersteund.

• Koetje_boe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-04-2022
inderdaad,koop ergens een goed pci kaartje,zijn niet eens zo duur en je hebt dual monitor met goede kwaliteit...
Over de tv-out. Zou de resolutie niet hoger zijn zodat je op die enorm scherpe TV's (kom even niet op de naam) ook goede kwaliteit krijgt?

If it aint dutch,it aint much

Verwijderd

Koetje_boe schreef op 10 May 2003 @ 09:13:
inderdaad,koop ergens een goed pci kaartje,zijn niet eens zo duur en je hebt dual monitor met goede kwaliteit...
Over de tv-out. Zou de resolutie niet hoger zijn zodat je op die enorm scherpe TV's (kom even niet op de naam) ook goede kwaliteit krijgt?
Bedoel je Philips Pixel Plus??? (heb ik ook, 1024x768 is gewoon nog scherp en leesbaar!! één nadeel, al je DivX lijken zo wazig :S)

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

De meeste drivers ondersteunen ook geen multi-monitor met de TV-out. Je hebt dus OF beeld op je VGA, OF op je TV-out, niet tegelijk.

de betaler vervuilt

Verwijderd

GA!S schreef op 10 mei 2003 @ 09:29:
De meeste drivers ondersteunen ook geen multi-monitor met de TV-out. Je hebt dus OF beeld op je VGA, OF op je TV-out, niet tegelijk.
Idd, en het is te veel werk (zie maar als moeite ) om telkens je scherm om te switchen (dat duurt ook nog es 3 seconden ofzo ). Dus imo ook een 2e kaart erbij en klaar

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Eerst even zelf zoeken dus ajb :)

[search=monitor aansluiten op tvout] bijvoorbeeld.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.