[Printer] Epson print fout.. wartaal

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06 00:26
Tijdens het afdrukken van een plaatje was het papier op. Printer uitgedaan en later weer aan maar nu print ie al dik een uur alleen maar gekleurde wartaal.... 3 regels en dan het volgende blaadje :?

De print opdracht annuleren in windows helpt niet echt... blijft erin staan. Hij print nu een complete foto in wartaal... wat kan ik hier aan doen en hoe krijg ik een printopdracht compleet uit het systeem...?

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Foot
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-06 09:47
Rebooten wil nog wel eens helpen.
Wel even de printer uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Rebooten en printer uit en aan.

En dan gewoon stekker van printer eruit :P

:w @ printopdracht :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Klinkt bekend, ik had zulk soort dingen ook wel eens met m'n oude Epson Stylus 740. Wat dat betreft ben ik erg blij met m'n niet_zo_dure HP 845c, die dit allemaal heel netjes afhandelt. :)

Ik had er last van dat een printopdracht annuleren gewoon 2 minuten duurde o.i.d., een oplossing daarvoor was de opdracht gewoon een pauseren (dit gaat meestal snel, hier iig. wel) en dan annuleren. En anders kan je het nog de hard-way doen, zoals heir boven al staat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-03 18:35
Ik heb hetzelfde gehad met diverse printers; bij mij was het iedere keer een foute instelling van het papier (stond op 'Letter' en moest 'A4' zijn). Probleem bij de HP's die ik heb gehad was dat je dat dus op 3 plekken in kon stellen (wat het zoeken niet makkelijker maakt).

Ik zou dus zeggen controleer even je instellingen en loop ook echt alle menus door !

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me