Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl
Rebooten wil nog wel eens helpen.
Wel even de printer uit zetten.
Wel even de printer uit zetten.
Rebooten en printer uit en aan.
En dan gewoon stekker van printer eruit
@ printopdracht
En dan gewoon stekker van printer eruit

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Klinkt bekend, ik had zulk soort dingen ook wel eens met m'n oude Epson Stylus 740. Wat dat betreft ben ik erg blij met m'n niet_zo_dure HP 845c, die dit allemaal heel netjes afhandelt.
Ik had er last van dat een printopdracht annuleren gewoon 2 minuten duurde o.i.d., een oplossing daarvoor was de opdracht gewoon een pauseren (dit gaat meestal snel, hier iig. wel) en dan annuleren. En anders kan je het nog de hard-way doen, zoals heir boven al staat.
Ik had er last van dat een printopdracht annuleren gewoon 2 minuten duurde o.i.d., een oplossing daarvoor was de opdracht gewoon een pauseren (dit gaat meestal snel, hier iig. wel) en dan annuleren. En anders kan je het nog de hard-way doen, zoals heir boven al staat.
Ik heb hetzelfde gehad met diverse printers; bij mij was het iedere keer een foute instelling van het papier (stond op 'Letter' en moest 'A4' zijn). Probleem bij de HP's die ik heb gehad was dat je dat dus op 3 plekken in kon stellen (wat het zoeken niet makkelijker maakt).
Ik zou dus zeggen controleer even je instellingen en loop ook echt alle menus door !
Ik zou dus zeggen controleer even je instellingen en loop ook echt alle menus door !
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me