Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
edit:
nevermind
nevermind
OK, ik heb zojuist de stekkertjes van mijn fans bekeken: zwart - rood - geel. De eerste is dus de aarde en de tweede is de spanningslijn en de derde is vanzelfsprekend de sensor
[ Voor 178% gewijzigd door BalusC op 10-05-2003 00:11 ]
OK, weet je dit zeker?BalusC schreef op 10 May 2003 @ 00:10:
edit:
nevermind
OK, ik heb zojuist de stekkertjes van mijn fans bekeken: zwart - rood - geel. De eerste is dus de aarde en de tweede is de spanningslijn en de derde is vanzelfsprekend de sensor
Ik heb hier namelijk ergerns een verloopstukje om een fan op zo´n 4 pits aanlsuing aan te sluiten de kleuren daar:
zwart rood N.A
------------------
Zwart gaat naar zwart en rood gaat naar geel op de 4 pools power header. DWZ dat de kleur geel dus soms ook iets anders betekend. Geel op de interne power header is 0 V OF 12 Volt. echter er zitten 2 zwarte draden op zo´n interne header wat het wel logisch zo maken als zwart ground betekend.
affijn tenzij iemand hier nog wat onrust wil stoken ga ik het middelste draadje doorknippen.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
Simpel.
fan rood: 12V
fan zwart: ground
fan geel: sensor
molex rood: 5V
molex geel: 12V
molex zwart: ground
fan rood: 12V
fan zwart: ground
fan geel: sensor
molex rood: 5V
molex geel: 12V
molex zwart: ground
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Het werkt.
Ik heb het middelste draadje van mijn case-fan op het middelste draadje van mijn CPU fan aangesloten en nu gaat de case fan middels Q-Fan ook langzamer draaien.
Ik heb het middelste draadje van mijn case-fan op het middelste draadje van mijn CPU fan aangesloten en nu gaat de case fan middels Q-Fan ook langzamer draaien.
hmz, misschien ook wel handig om te weten als ik zelf wat ga modden....
Pagina: 1