Smart eerst fout daarna niets

Pagina: 1
Acties:

• ismael86
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-03 14:38
vandaag ging ik mijn waterkoeling uit mijn kast bouwen en ging ik weer over tot luchtkoeling het was een heel gedoe maar het was gelukt ik doe daarna de computer aan staat er een smart error en dat ik zo snel mogelijk alles moet back uppen ging eerst zoeken op het forum daarna direct backupen heb iets van 16 cds gebrand dan start ik opnieuw geeft hij geen error meer en ging ik opnieuw scannen met maxblast waaren er helemaal geen errors meer!
ik heb een maxtor 80gb liqiud beared DX740

• The Wrecker
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-03 15:26

The Wrecker

Networking Rulez

hmm, mjah.

Kan zij dat ie ff een 'piek' had bij een van de S.M.A.R.T. attributen. Zou wel op blijven letten. Download anders even active smart. http://www.ariolic.com/activesmart/index.html

kan je even checken.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

SMART is gewoon een onzinnig iets dat ooit iemand bedacht heeft en makkelijk zou moeten zijn. In de praktijk werkt het voor geen meter, en heb nog nooit 1 SMART readout gezien die ook daadwerkelijk ergens op sloeg.

Mijn tip, disable SMART in bios en vertrouw op je gezonde verstand.

Verwijderd

Mijn schijfie vertoond dezelfde kuren echter deze heeft tot twee keer toe het volgende gedaan:

terwijl de pc aanstaat "klonk" koppen tegen de wand aan geknald, pc hangt => reboot SMART error

Ik heb het tot nu toe genegeerd maar ik vindt het irri dat een 80gb maxtor dit soort kuren vertoond...

Terugsturen is alleen een beetje moeilijk met zo'n vage klacht...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2003 05:20 . Reden: spelling ]

• ismael86
vandaag mijn ti4200 gewisseld voor een 9500 pro nu geeft de gd weer een smart fout wat te doen terugsturen of wachten want misschien gaat hij straks weer werken net als eerst

• ismael86
nu doet hij het weer ik weet er ook geen raad mee wat moet ik doen terugsturen ? want misschien werkt hij dan weer

[ Voor 64% gewijzigd door ismael86 op 12-05-2003 18:03 ]

Pagina: 1