Toon posts:

[php] inlog probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey!
jullie gaan vast allemaal gelijk schelden dat ik zo'n noob ben, maar toch vraag ik het ff. Ik heb net m'n eigen phpforum-pakket-service-ding in elkaar gegooid, maar er is nog 1 probleem, als ik probeer inteloggen en ik druk op log-in, dan kom ik op de tripod site vanwege een 404-error... als ik dan opnieuw naar het forum ga sta ik er wel als ingelogd! m'n forum staat op http://members.lycos.nl/dematen2003/forum/ ik hoop dat iemand kan helpen...

en niet te moeilijke taal he.. ik blijf tenslotte een noob

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Afaik is het een bekende PHPbb bug. Weet het niet zeker. Maar ik denk dat je op het supportforum van PHPBB een stuk meer informatie kan krijgen. :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:55
Pfff, wel een erge vraag dit hoor :/ Wel erg weinig informatie dat je geeft. Toch een poging:

zou het te maken kunnen hebben met een pagina die je krijgt nadat je succesvol ingelogd bent? Dus iets als "bedankt voor het inloggen, je wordt nu doorgestuurd"? Misschien moet je die pagina ergens instellen, en staat er nu een niet bestaande pagina.

Het enige dat ik nu zo snel kan verzinnen. Suc6 ermee :)

Verwijderd

Topicstarter
heb ik al gezocht.. maar daar staat al helemaal geen donder.. dus ik dacht hte hier een te proberen :)

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 23:20:
heb ik al gezocht.. maar daar staat al helemaal geen donder.. dus ik dacht hte hier een te proberen :)
Kijk eens hier. :)
http://www.beginnersweb.nl/forum/viewtopic.php?t=11875

Op niet al te moeilijke wijze worden onder andere hier een soortgelijk probleem uitgelegd. :)

Of je hier veel goede antwoorden gaat krijgen betwijfel ik. Programming en webscripting gaat over het zelf maken van software. Je hebt geen problemen met het zelf maken van software, maar met een installatie. Ik denk dat je beter op het supportforum van PHPBB terecht kan. Eventueel moetje daar ook wel een topic kunnen openen; daar lopen de meeste mensen rond met kennis van het pakket. :)

[ Voor 35% gewijzigd door gorgi_19 op 09-05-2003 23:24 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
ok ik ben een domme aap, het is wel een bekend probleem bij phpBB maar die mensen zijn te lui om het op te lossen(geef ze gewoon echt toe :S)...en nu moet ik het dus zelf gaan maken en past het perfect in programming en webscripting ;) dus mocht iemand een leuk id hebbe. de deur staat altijd voor je open

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:23

crisp

Devver

Pixelated

Is een bekend lycos probleem; als je een

PHP:
1
header('Location: http://mijnsite.lycos.nl/blaat.php');

doet, dan gaat het fout; relatieve url's werken wel...

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
ok ik hou gewoon helemaal m'n mond.. bedankt voor je link.. daar staat alles wat ik nodig heb...

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

voortaan gewoon goed zoeken dus.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.