Toon posts:

IE 5.5

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zoals jullie allemaal natuurlijk al weten is IE 5.5 niet meer bij microschoft te downloaden maar toch zou ik deze graag nog willen hebben. Weet iemand van jullie waar ik deze misschien kan downloaden.

alvast bedankt

Verwijderd

T.net FP?

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 23:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
wat ???

Verwijderd

Sorry, ik heb m even clickable gemaakt.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

volgens mij moet ie op www.oldversions.com nog wel staan. Verder denk ik dat je de volgende keer beter eerst de search kunt gebruiken...zou me niks verbazen als je die reactie vaker krijgt

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
The_Eagle schreef op 09 May 2003 @ 23:26:
volgens mij moet ie op www.oldversions.com nog wel staan. Verder denk ik dat je de volgende keer beter eerst de search kunt gebruiken...zou me niks verbazen als je die reactie vaker krijgt
Wel zonder s aan het eind, dus www.oldversion.com ;)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

hier kun je hem downloaden :)

via google gevonden. !

http://usfweb.usf.edu/Downloads/downloadie55.htm

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Net als tekst bij icoontjes op bureaublad transparant maken past ook deze vraag beter in Software Algemeen (zie het WOS Policy voor wat uitleg), maar aangezien het daar in de Frequently Asked Questions staat: SA FAQ, hoeft hier volgens mij naast bovenstaande goede antwoorden geen reactie meer op te komen. Slotje dus :)
microschoft
Ik ben zeker geen onvoorwaardelijke MS-liefhebber, maar als je er zo over denkt: gebruik dan gewoon Linux ipv. dergelijke goedkope opmerkingen te plaatsen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 09-05-2003 23:50 . Reden: en nu grammaticaal redelijk correct 8)7 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.