Toon posts:

Tweakers vermeld in zeelandnet nieuwsbrief

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik mijn nieuwsbrief :O op een zeldzaam moment eens door zat te lezen :Z , zag ik dat hetvolgende erin stond:

Zes veiligheidslekken in ICQ gevonden (bron: Tweakers.net)

Het Amerikaanse Core Security Technologies heeft 6 verschillende
veiligheidslekken gevonden in ICQ, het populaire instant messenger programma.
Twee van de zes lekken worden als "ernstig" bestempeld. Deze fouten in
het programma kunnen ervoor zorgen dat kwaadwillenden toegang krijgen tot de
computer waar ICQ op geïnstalleerd is.

Mirabilis, de maker van ICQ, heeft nog niet gereageerd op de ontdekking van de lekken.

Nu weet ik natuurlijk niet of dit waar is..leek me goed O-) om dit even mee te delen. waarschijnlijk iwsten jullie dit al, maar je weet maar nooit.. _/-\o_ Tweakers is overal. _/-\o_
Maarja..zeeland staat niet echt bekend als het modernste gebied van Nederland :/

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Leuk compliment voor de schrijver van het stuk. O-) En natuurlijk ook voor Tweakers.net zelf. Wil natuurlijk wel wat zeggen over de kwaliteit die als geheel geleverd wordt.

[ Voor 55% gewijzigd door Harm op 09-05-2003 23:00 . Reden: BTW ]

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
imo kan die alleen maar als een groot compliment voor de gehele t.net fp crew worden opgevat hoor (en in het bijzonder Femme en de nieuwsposter), ze vermelden netjes de bron :)

Klasse! ga zo door! :P

zo, dat ei is ook weer pleite

Verwijderd

Netjes. Weer meer bekentheid!

Ga zo door.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Is het nou zo bijzonder dat je op andere plaatsen leest wat T.net is?

Ik zie het ook af en toe in computerbladen staan, en volgens mij zelfs een keer in het Veronicablad.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:30

Qwerty-273

Meukposter

Ja t.net wordt af en toe her en der vermeld, maar dit is toch wel een van de weinig keren dat het ook als bron wordt vermeld. Dat is toch een hele eer voor de schrijver zo ie zo van die nieuws post ;)

En zeelandnet is niet alleen zeeland hoor ;) tis voor geheel nederland, e zijn alleen in kamperland begonnen maar is door heel nederland te verkrijgen (isdn/analoog lokaal inbellen).

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06-2025

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Als nu zoals die nieuwsbrief van Zeelandnet ofzo een nieuwpost vind op Tweakers.net (of als ik dat nieuws belangrijk vind en het zelf wil melden op een site), wat voor bronvermelding moet je dan geven, die van Tweakers.net of de url van de site waar Tweakers.net de informatie weg gehaald heeft?

Station van Gerwin Prins op Apple Music

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Dat ligt er maar net aan in hoeverre je informatie of quotes van tweakers.net zelf wil overnemen :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• feej
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-02 09:25

feej

giraffemeisje

Als je de hele post van t.net letterlijk overneemt lijtk het me zeer netjes als je er ook even een linkje naar t.net bij zet natuurlijk. Als je hem wilt herschrijven en je wilt dat echt netjes doen, kun je meestal beter de bronsite herschrijven, aangezien de nieuwspost zelf meestal een samenvatting is van de bronsite en de bronsite dus wat meer (of wat meer gedetailleerde) informatie heeft meestal.

Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-02 13:07
Harm schreef op 09 May 2003 @ 22:56:
Leuk compliment voor de schrijver van het stuk. O-) En natuurlijk ook voor Tweakers.net zelf. Wil natuurlijk wel wat zeggen over de kwaliteit die als geheel geleverd wordt.
Dat T.net in een nieuwsbrief wordt genoemd als bron wil wat zeggen over de kwaliteit? Beetje rare conclusie..

Dat T.net daar genoemd wordt als bron is overigens ook redelijk vreemd, het is normaal om de primaire bron te noemen.
Helemaal als je de disclaimer leest: The contents of this advisory are copyright (c) 2003 CORE Security Technologies and may be distributed freely provided that no fee is charged for this distribution and proper credit is given.

[ Voor 33% gewijzigd door Azrael op 11-05-2003 10:56 ]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

fee-tje schreef op 11 May 2003 @ 10:46:
Als je de hele post van t.net letterlijk overneemt....
Krijg je zeef achter je aan, dat staan we niet toe :P.
Azrael schreef op 11 May 2003 @ 10:48:
Dat T.net daar genoemd wordt als bron is overigens ook redelijk vreemd, het is normaal om de primaire bron te noemen.
Helemaal als je de disclaimer leest: The contents of this advisory are copyright (c) 2003 CORE Security Technologies and may be distributed freely provided that no fee is charged for this distribution and proper credit is given.
Ze kunnen neerzetten wat ze willen, informatie (feiten) zijn altijd vrij (behalve in achterlijke communistische landen misschien). In die nieuwsbrief hoeven ze helemaal geen bron te noemen, als ze maar geen verhalen letterlijk overnemen of 1-op-1 vertalen.

[ Voor 72% gewijzigd door Wouter Tinus op 11-05-2003 11:11 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06-2025

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Wouter Tinus schreef op 11 mei 2003 @ 07:41:
Dat ligt er maar net aan in hoeverre je informatie of quotes van tweakers.net zelf wil overnemen :).
fee-tje schreef op 11 mei 2003 @ 10:46:
Als je de hele post van t.net letterlijk overneemt lijtk het me zeer netjes als je er ook even een linkje naar t.net bij zet natuurlijk. Als je hem wilt herschrijven en je wilt dat echt netjes doen, kun je meestal beter de bronsite herschrijven, aangezien de nieuwspost zelf meestal een samenvatting is van de bronsite en de bronsite dus wat meer (of wat meer gedetailleerde) informatie heeft meestal.
Ok, bedankt, ben ik ook weer iets wijzer geworden :)

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Verwijderd

Topicstarter
Ze moeten toch ook IETS in die nieuwsbrief zetten ipv nutteloze links naar een site waar geen hond op komt.... toch. :P
Pagina: 1