• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:53
Iemand toevallig dit ding ooit gekocht? Er een positieve/negatieve mening over? Hij is wel super-cheap namelijk, 89 euro bij alternate.nl!

Afbeeldingslocatie: http://www3.alternate.nl/prodpic/450x450/k/km-v03.jpg

USB Drive, MP3 Player & Mobile Mail Office Gerät in einem !
Capacity: 128MB Support USB specification revision 1.1 Transferring rate up to 12Mbit per second at "Full Speed" Support power saving mode to reduce power sonsumption while not playing MP3 Support Windows 2000, ME, XP, Mac OS 10.1.2 or above and Linux 2.4.0 or above without device driver. Support Windows 98, 98SE, Mac OS 9.X with device driver. LED indicator when Pocket Muse is in use. Hot plug and play - Enable you to install Pocket Muse at anytime. Durable solid-state storage- data retention for at least 10 years. No external power is required - DC4.5~5.5V from USB port. Low Power consumption write 39.1 mA ~ 39.4 mA / Read 35.0 mA ~ 36.1 m A. Read / Write Speed of USB interface : Read 800KB / Write 600KB. Use 2.5mm earphone Battery: Lithlum-ION 500mA 3.7V, uses at lease 6 hours at full charge.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

ook onzin :P

* Glashelder zoekt iets nuttigs om hier neer te zetten :X

[ Voor 255% gewijzigd door Glashelder op 09-05-2003 22:12 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-02 14:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Wel leuk, helaas geen display en van een 2.5 mm aansluiting heb ik nog nooit gehoord, als dat zo is zul je geen andere oordopjes kunnen gebruiken want zie zijn vrijwel allemaal 3.5 mm, of het kleinere formaat 2.4 mm wat dus iets te klein is.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-02 21:07

vehpol

Go Go Gadget!

Nadelen zijn in ieder geval het ontbreken van een schermpje en van wisselbare baterij (dit is een accu) en het niet kunnen bijplaatsen van geheugen (zeer logisch bij dit soort spelers).

Aan de andere kant, voor je 6 uur kan luisten is je muziek al een paar keer allemaal langs gekomen. En toch heb ik een grotere voorkeur voor baterijen :)

Ceci n'est pas une signature!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

edit; de onderstaande pendrives zijn dus geen mp3 spelers |:(

--------
die lijkt op;

www.mp3cdspeler.nl
USB PenDrive 2
» USB PenDrive 2.0 128MB 59 euro
» USB PenDrive 2.0 256MB 89 euro
» USB PenDrive 2.0 512MB 179 euro

[ Voor 18% gewijzigd door schaduw op 10-05-2003 12:17 ]

Verwijderd

schaduw schreef op 10 May 2003 @ 00:39:
die lijkt op;

www.mp3cdspeler.nl
USB PenDrive 2
» USB PenDrive 2.0 128MB 59 euro
» USB PenDrive 2.0 256MB 89 euro
» USB PenDrive 2.0 512MB 179 euro
Ehm ja, en hoe wil je daar MP3'tjes mee afspelen?

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

oooww fuuck
ze verkochten daar vroeger ook de PenDrive MP3 spelers, ging er automatisch vanuit dat dat ze waren |:(

Verwijderd

Het blijft een goedkoop spelertje, de dingen wat mij tegen hielden om deze te kopen:
- Accu, die relatief niet erg lang meegaat, en het feit dat accu niet makkelijk vervangbaar is.
- Geen display, het blijft handig hoor
- Hij is toch wat groot, waardoor je hem vaker niet direct in de USB kan pluggen, maar een klein tussenkabeltje nodig hebt

Dingen waardoor ik hem overwogen heb:
- Prijs/geheugen ratio is erg laag.

Ik heb uiteindelijk besloten om wat meer geld uit te geven en voor de I-bead te gaan. Dan heb je ook wat, regelmatig firmware update's met goeie verbeteringen, mooi display, lange accu duur, li-polymeer accu (zeer zeer goed). Voelt zeer robuust aan.

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:53
Op basis van deze reacties denk ik dat ik nog maar even doorspaar. Misschien dat er binnenkort wat mensen hun 'oude' iRiver gaan verkopen aangezien er een nieuwe (3xx)-serie is verschenen ;). kVind namelijk die oude driehoek toch wel mooier als de nieuwe versie. Achja, dat zal wel persoonlijk zijn. Anders kan ik ook nog altijd kiezen voor de Beatman. In ieder geval wordt het een vertrouwd merk!

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Pagina: 1