Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
Hardstikke fijn voor je (of juist kut, 't is maar hoe je 't ziet)... maareuh is dit nix voor het Onzinforum
??
Tijd voor een nieuwe sig..
Het niet iets voor het onzin forum,
het is een (niet grappig bedoelde waarschuwing) op "hardware" gebied
het is een (niet grappig bedoelde waarschuwing) op "hardware" gebied
Bij AD Graphics waar ik stage gelopen heb hadden ze wel een gaatje erin zitten waar je een paperclip in kon duwen als die vast zat.
Maar inderdaad die dingen zijn zo traag als dikke stront in een trechter.
Maar inderdaad die dingen zijn zo traag als dikke stront in een trechter.
Denk dat niet veel tweakers het weten,
maar op www.apple.com schermen ze met indrukwekkende tabellen waarin "POWER"macs
PC met de grond gelijk maken...
De PC draaien vast virtuel MAC tijdens die tests
LOL
Het reden van deze impulsieve topic is:
- Ik open vanaf 5 cd's een stuk of 20 afbeeldingen.
- Bij het aanklikken van de geopende afbeeldingen in Photoshop wordt weer om de bijbehoorden CD gevraagd!
maar op www.apple.com schermen ze met indrukwekkende tabellen waarin "POWER"macs
PC met de grond gelijk maken...
De PC draaien vast virtuel MAC tijdens die tests
LOL
Het reden van deze impulsieve topic is:
- Ik open vanaf 5 cd's een stuk of 20 afbeeldingen.
- Bij het aanklikken van de geopende afbeeldingen in Photoshop wordt weer om de bijbehoorden CD gevraagd!
Verwijderd
hmm. hier heb ik ook wat in te brengen.
ik ben nou al ff een paar uurtjes bezig geweest om een interne shoutcast op te zetten, nauh.. eindelijk klaar na veel gekloot blijkt het dat 23 van de 25 computers hier (MAC's) het niet kunnen beluisteren $!%@$%!!
ik heb samen met me andere collega als enige AMD TB's en de rest van die MAC's. heb ik voor niets die zooi opgezet.
kvond een prog voor de mac en ging achter zoeen ding zitten.. ten eerste kon ik de Program files nie vinden
godtering wat een end zoeken om IE te vinden... zo weer 15 minuten verder.. ik naar tucows... music jukebox gedownload... ok... waar is de download files...
ah gevonden, weer 20 minuten verder
... ik instaleren.. ok.. hoe open ik een URL... aha ! weeer 10 minuten verder.. hahaha.. tering zooi... ok.. ik connecten met de IP waar ik die server op geknald heb.. URL not found, must be an AppleShare server.

ik snap niet wtf iemand met een MAC moet. tzijn nutteloze dingen ! en ze kenne geen bal
ik ben nou al ff een paar uurtjes bezig geweest om een interne shoutcast op te zetten, nauh.. eindelijk klaar na veel gekloot blijkt het dat 23 van de 25 computers hier (MAC's) het niet kunnen beluisteren $!%@$%!!
ik heb samen met me andere collega als enige AMD TB's en de rest van die MAC's. heb ik voor niets die zooi opgezet.
kvond een prog voor de mac en ging achter zoeen ding zitten.. ten eerste kon ik de Program files nie vinden
godtering wat een end zoeken om IE te vinden... zo weer 15 minuten verder.. ik naar tucows... music jukebox gedownload... ok... waar is de download files...
ik snap niet wtf iemand met een MAC moet. tzijn nutteloze dingen ! en ze kenne geen bal
Je mot een dual G4 hebben man
Daar heb ik vorig jaar stage gelopenOp donderdag 23 november 2000 14:26 schreef Mastermind het volgende:
Bij AD Graphics waar ik stage gelopen
Dat hij traag reageert komt zeker niet door de comp. maar door het OS. Het MacOS is niet 100% multitasking, het nieuwe MacOS X wel (Unix kernel).
Diskettestation is troep, heb ik ook niet in mijn PC en wil het ook niet meer aangezien ik zelf bootable CD's kan maken met Nero.
Dat het schijfje blijft zitten doet het OS ook (beveiliging), dat SUCKS wel meestal.
Diskettestation is troep, heb ik ook niet in mijn PC en wil het ook niet meer aangezien ik zelf bootable CD's kan maken met Nero.
Dat het schijfje blijft zitten doet het OS ook (beveiliging), dat SUCKS wel meestal.
heel fijn als je bootable cd's kan bakken maar als je cd-rom speler het begeeft of windows wil hem niet meer om een of andere vage reden? of je gooit windows er (weer eens) af voor een reinstall en je hebt geen dos support voor je cd-rom speler?
diskette's zijn inderdaad verschikkelijk traag. maar ik kan ze niet missen om één reden: ze werken gewoon altijd.
diskette's zijn inderdaad verschikkelijk traag. maar ik kan ze niet missen om één reden: ze werken gewoon altijd.
Oei, die laatste is wel een hele foute opmerking!
Hmmm, bootdisk met 1.44MB en daar moet ik dan ook nog eens netwerksupport en SCSI drivers inbakken (anders heb ik helemaal geen CD-ROM!)diskette's zijn inderdaad verschikkelijk traag. maar ik kan ze niet missen om één reden: ze werken gewoon altijd.
Bootable ZIP, beter kan niet, kan je zelfs een heel OS op kwijt als het echt moet. Maar voor mij niks anders meer, heb me diskette station er ook al een jaar geleden uitgeflikert! Jammer dat je windoos 98 niet wijs kan maken dat je dat ding echt niet nodig hebt (controller etc al gedisabled maar hij blijft in explorer etc zichtbaar.)
de betaler vervuilt
CD-rom support zet je ook op de CD. Maar dat soort CD's gebruik ik alleen om bios te flashen. Voor de rest gewoon de cd van W2k, gewoon installen of systeem updaten vanaf CD.
Dos ziet toch geen NTFS:)
Dos ziet toch geen NTFS:)
Tenzij je aan de racekak bentOp donderdag 23 november 2000 14:27 schreef jordyb het volgende:
Das niet snel
Je bent gewoon een newbie die alleen de computer de schuld kan geven, je lijkt mijn vader wel 
Dat je veel verstand van Windows hebt zegt helemaal niks, een Mac werkt gewoon anders, en daar moet je maar aan wennen. Probeer je anders eens voor te stellen dat je voor het eerst van je leven een blue-screen krijgt.....da's toch ook wennen, als je d'r al aan went?
Als die Mac te traag lijkt, probeer eens wat minder extensies te gebruiken. Een G3 moet juist met Photoshop vliegen. Let ook op dat je niet steeds alle programma's open laat staan, het vierkantje linksboven =! het programma afsluiten.
Dat je veel verstand van Windows hebt zegt helemaal niks, een Mac werkt gewoon anders, en daar moet je maar aan wennen. Probeer je anders eens voor te stellen dat je voor het eerst van je leven een blue-screen krijgt.....da's toch ook wennen, als je d'r al aan went?
Als die Mac te traag lijkt, probeer eens wat minder extensies te gebruiken. Een G3 moet juist met Photoshop vliegen. Let ook op dat je niet steeds alle programma's open laat staan, het vierkantje linksboven =! het programma afsluiten.
iOS developer
Pagina: 1