Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Als ik alleen dat kopieer naar de NTFS schijf is dat niet genoeg om Win2k te laten booten. Als het zo simpel was, had ik de vraag niet gesteldVerwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 21:11:
boot.ini met de hand aanpassen lijkt me.
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Dus zoals ik het nu begrijp wil je alleen de 30 gig schijf gebruiken met win2k en heb je win2k gewoon van de 6,4 gig gekopieerd, dit werkt niet want dan staat er geen bootsector op
doe dit met de win2k cd repair -> fixmbr -> fixboot en als het goed is staat er dan een bootsector op de 30 gig en wil ie opstarten
doe dit met de win2k cd repair -> fixmbr -> fixboot en als het goed is staat er dan een bootsector op de 30 gig en wil ie opstarten
And this !! Is to go even further beyond!!!
Verwijderd
mja, ik heb zo'n probleem wel eens gehad. was toch echt alleen de boot.ini kopieren en aanpassen. (en natuurlijk ff de partitie op active zetten als dat al niet het geval was)
Bijnalamko schreef op 09 mei 2003 @ 21:21:
Dus zoals ik het nu begrijp wil je alleen de 30 gig schijf gebruiken met win2k en heb je win2k gewoon van de 6,4 gig gekopieerd, dit werkt niet want dan staat er geen bootsector op
Ik heb Win2k op de 30GB geinstalleerd, en de 6.4GB gebruik ik alleen maar als bootdisc. Ik wil dus nu de 6.4GB weggooien en alleen maar de 30GB HD gebruiken (zoals nu dus al, maar met het verschil dat ie ook van die HD boot).
Dus je zegt dat het met win2k cdrepair->fixmbr->fixboot doet ie het?
[voor reinstall reply]
Ja, dat kan altijd, maar dat wil ik niet. Dat duurt ongeloofelijk lang, en ook al ghost ik het, de boot-probleem moet ik nog steeds oplossen
[/voor reinstall reply]
[voor ghost reply]
Ghosten heeft dus geen zin, omdat ik alles op dezelfde HD wil houden...soms leg ik dingen niet zo duidelijk uit
[/voor ghost reply]
[ Voor 9% gewijzigd door Darkvater op 09-05-2003 22:29 ]
Jep, en als dat niet werkt kun je geloof ik met bootpart ook de juiste bootsector erop zetten
And this !! Is to go even further beyond!!!
Pagina: 1