Toon posts:

[Opera 7.10] Problemen op GoT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai nu al enkele maanden Opera 7, over het algemeen vind ik het hartstikke fijn werken. Echter, sommige problemen maken me soms aan het twijfelen om weer terug te stappen.

Wanneer ik hier op GoT rondsurf, slaat hij best vaak helemaal vast, nu een aantal keer viel me op dat dit meestal gebeurd wanneer hij een topic aan het laden is en ik dan naar beneden scroll.

Een ander probleem: Soms zie ik hier op GoT de tekst niet volledig, het berichtje wordt halverwege afgekapt door een zwarte lijn zegmaar.

Zulke dingen vind ik erg jammer, ik denk niet dat ik er iets aan kan doen maar wie weet...

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 20:11:

Een ander probleem: Soms zie ik hier op GoT de tekst niet volledig, het berichtje wordt halverwege afgekapt door een zwarte lijn zegmaar.
Dat is een bekende bug, als je in en weer uitzoomt zie je het weer goed. Heel vaag. Dat is ook 1 van de redenen waarom ik nog Opera 7.01 gebruik.

Met dat andere probleem kan ik je helaas niet helpen.

They made me do it.

• Krul
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 15:38

Krul

Holodoc

Ja, ik heb het ook. Helaas is het bij de nieuwste versie 7.11 nog niet opgelost. Vooral het vastlopen (bij de grotere topics) is zwaar irritant :(

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik gebruik 7.03 NL versie van Opera en ik kan makkelijk in een topic komen en eruit!!!! Dus ik heb geen problemen ermee!!! Dus misschien dat je 7.03 kunt gebruiken i.p.v. 7.10

[ Voor 18% gewijzigd door serhat op 10-05-2003 01:02 ]

• Delphi32
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 20:17

Delphi32

Heading for the gates of Eden

Opera 7.01 had een bug waardoor ik bepaalde GoT topics ([rml][ FS2002] Vragen En Mooiste screenshots, Deel 52[/rml] om precies te zijn) niet meer kon lezen. Ik kreeg een Operajpeg.dll error op de meest nare momenten :( Toen snel 7.10 geïnstalleerd, zelfde probleem met half afgekapte posts. Niet acceptabel. De 7.03 had hetzelfde probleem, dus nu draai ik 7.02 en ik moet zeggen dat die nog niet omgevallen is.

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik draai 7.03 welke GEEN probleem heeft met half afgekapte posts. 7.10 had dat wel (incl een 3-tal andere irritante bugs), waardoor ik nog steeds -zonder problemen- met 7.03 werk.

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:06
7.03 loopt bij mij weer dusdanig vast dat hij daarna niet meer opstart, ik vind dat een beetje jammer eiglijk maar hopelijk komt Opera binnenkort met een echt goede versie :)
Pagina: 1