Toon posts:

technische vraag - inloggen lukt niet in FP

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
tja nadat ik wat aan het klooien ben geweest door het wegsmijten van 'overbodige' bestanden in win XP Pro lukt het niet meer om in te loggen.

ik heb de bestanden al terug gezet,
inloggen vanaf een andere compu lukt wel
ik heb al een ander paswoord aan gevraagd en metteen ook terug veranderd

weet iemand wat het zou kunnen zijn?

edit: inloggen op het forum werkt wel zoals je ziet ( de namen zijn overeenkomstig)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 20:10 ]

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-03 14:57

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

'inloggen lukt niet'
Wat gebeurt er dan? Krijg je een melding? Ben je gewoon direct weer uitgelogd? Accepteer je cookies? Staat je systeemtijd wel goed (belangrijk!)? Gaarne meer informatie :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Verwijderd

Topicstarter
tja de naam - paswoord combinatie bestaat niet of zo

Sorry, maar die username/password combo is onjuist...
Klik hier om terug te keren naar de login page.

Als inloggen onmogelijk lukt, kun je hier een nieuw password aanvragen!

Voordat je je password kapot verklaard kun je eerst checken of je geen gelijkende tekens zoals I, l en 1 hebt verwisseld en dat je geen spaties of returns met je password hebt mee gecopy/paste. Dit soort vergissingen worden erg vaak gemaakt.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 20:11 ]

• odysseus

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Ok. Zou je hier even je username (die van de FP) neer kunnen zetten? Dan stuur ik een nieuw wachtwoord. Dat kopieer je gewoon met Ctrl-C en Ctrl-V en dan probeer je in te loggen. Denk eraan dat ook bij je username hoofdlettergebruik uitmaakt :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Verwijderd

Topicstarter
ha ik heb het gevonden , het was inderdaad de tijd, ik had er de eerste keer dat ik keek overgekeken,
ik ben nog een jaartje achter geloof ik,
bedankt voor de hulp

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 20:30 ]

• odysseus

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Ok, graag gedaan en veel plezier op de FP :).

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.