Mijn ouders hebben zo'n baggerbrander van philips, alleen nu wil ik van de bijgevoegde easy cd creator af, en met Nero werken.
Iemand een idee hoe dit moet?
win98
Iemand een idee hoe dit moet?
win98
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 20:10 ]
Verwijderd
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Verwijderd
daarom dus updaten. dan wordt nero in feite overnieuw geinstalleerd.XanderH schreef op 09 mei 2003 @ 20:13:
En een nero versie die ooit is meegeleverd bij een brander van merk A, werkt niet altijd met merk B, moet je ook ff rekening mee houden.
Suc6
[ Voor 61% gewijzigd door Meneer aard op 09-05-2003 20:46 ]
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Verwijderd
Verwijderd
De oude branders zuigen, omdat ze vaak niet met nero enzo werkenVerwijderd schreef op 09 May 2003 @ 20:49:
wat is er mis met philips branders??????
Verwijderd
En relatief veel fouten maken, bij het branden.Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 20:49:
[...]
De oude branders zuigen, omdat ze vaak niet met nero enzo werken
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Mwah, een cdtje uit mijn plextor fikker is toch echt beter dan uit een oude 3610 (die ik ook heb gehad, alleen dan in het HPjasje).dreeke schreef op 09 mei 2003 @ 20:56:
Met oude Philips branders en Nero nog werkelijk nooit problemen gehad. Die dingen branden overigens nog steeds en de CD's doen het beter in portable audio/discman/autoradio's als wanneer je ze in een willekeurige 16x brander stopt.
Dus slecht: JaDus slecht: Nee
[ Voor 12% gewijzigd door dreeke op 09-05-2003 21:16 ]
Waarschijnlijk heb ik dan alle rotfikkers meegemaakt, maar heb er flink wat kaduuk zien gaan, en amper wat GOED zien werkendreeke schreef op 09 May 2003 @ 21:13:
De latere 3610's waren inderdaad bagger, maar als je een blik werkt op een illegale site die ik hier niet mag noemenkan je zien welke branders van binnen een 3610 zijn (HEEL veel
) en jij beweert dus dat het allemaal rotfikkers zijn ....
over het algemeen branden en af en toe een cdtje mee lezenDus wat jullie allemaal met die branders doen weet ik niet, maar ik heb er echt geen problemen mee
Hmmm, bij mij is dat net andersDe CD's die ik met een CDD 3610 brandt op 2 speed zijn veruit beter compatible dan eentje die ik met een 16x Plextor brandt, maar goed, da's mijn ervaring
Verwijderd
Nogal ja, ik heb denk ik 80cds proberen te branden in die 2 jaar en er zijn misschien wel 20 gelukt
Dat is niet helemaal waar:
[ Voor 10% gewijzigd door Angels2 op 09-05-2003 21:50 ]
Dit topic is gesloten.
![]()