Toon posts:

Xvid coderen naar Svcd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem: Ik probeer Maid in Manhatten te coderen naar een svcd zodat ik hem op mn dvd speler kan kijken. Eerst probeerde ik het via nero, die gaf nadat ik de film (.avi) in het andere venster had gesleept:
Vanwege licentiebeperkingen is de mpeg2-codering/convertering niet beschikbaar. bla bla aanschaffen bla bla. Kortom nix tegen te downloaden. Toen ben ik gaan zoeken op GoT>search>xvid coderen svcd>toen heb ik heb de topics doorgelezen zoals :
Xvid films op cd zetten?
Beste mediaplayer

Dus ging ik de programmas downloaden en ben ik aan de slag gegaan. Eerst in dan dvd2svcd. Alle instructies gevolgd van svdwebhelpofzoiets en aan de slag gegaan. Toen deed hij het dus in eerste instantie wel. Ik wist alleen niet dat het coderen wel 5 uur kon in beslag nemen (keb een xp1600,256 mb) dus toen ik het venster neit meer kon maximaliseren (bleef geminimaliseerd in taakbalk terwijl je erop klikt :( ) op ctrl alt del gedrukt. Vervolgens zag ik staan dattie niet reageerde en toen heb ik em afgesloten. toen opnieuw alles doorgelezen en vervolgens het nog een keer geprobeerd. Maar nu geeft dvd2svcd de leuke foutmelding:
the cinema craft encoder file does not exist....
en toen werd ik gek ;) maar hoe nu verder want ik kom er echt NIET meer uit :'(

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:59

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Gewoon met TMPGenc vertalen. Avi inlezen, SVCD eruit. Branden op cd, klaar.
www.doom9.org voor al uw (s)vcd en divx vragen ;)

Off-topic: moet dat nou, zo'n "geweldadig" icon?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
en dat is nou het jammerlijke... ik heb die site ook al doorgekeken maar ook daar vind ik niks over die cinema craft blabla foutmelding..

offtopic: ik hoop niet dat je dat al geweldadig vindt :)

• Dirtyharry
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-07 20:20
Neem hier maar eens een kijkje :)

http://abdul1.netfirms.com/

Stap voor stap handleiding

Als boven in beeld geen menu verschijnt ff reload drukken!

Suc6