Ik heb het volgende script:
Die roep ik aan met:
Hiermee wil ik dus checken of die persoon mag posten in het forum. Dus ieder level die erin mijn forum is heeft een waarder:
Admin 2
Mods 1
Leden 0
Dus dan doe ik in het gekozen forum bij een toegangs nummer dus bijv 2 dan mogen enkel de admins er posten en bij bijv 1 mogen de admins en mods posten etc. Maar op 1 of andere manier werkt het bovenstaande script niet. Hij laat gewoon alles door gaan.
Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| <? function toegang_p($forumid, $username){ //Haalt de toegang id op $forum = mysql_query("SELECT toegang_p FROM forums WHERE forumid = '$forumid'") or die (mysql_error()); $forumnr = mysql_fetch_object($forum); $forumgetal = $forumnr->toegang_p; //haalt het niveau id op van de member die daar op het moment is $member = mysql_query("SELECT status_id FROM leden WHERE loginnaam = '$username'") or die (mysql_error()); $membernr = mysql_fetch_object($member); $membergetal = $membernr->status_id; if($membergetal < $forumgetal){ die("U heeft geen toegang tot deze pagina"); } } ?> |
Die roep ik aan met:
PHP:
1
2
3
| <? toegang_p($forumid,$loginnaam); ?> |
Hiermee wil ik dus checken of die persoon mag posten in het forum. Dus ieder level die erin mijn forum is heeft een waarder:
Admin 2
Mods 1
Leden 0
Dus dan doe ik in het gekozen forum bij een toegangs nummer dus bijv 2 dan mogen enkel de admins er posten en bij bijv 1 mogen de admins en mods posten etc. Maar op 1 of andere manier werkt het bovenstaande script niet. Hij laat gewoon alles door gaan.
Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 19:43 ]