• FlipFlap
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-03 09:01

FlipFlap

Tweakeroid sinds 28_01_2001

Topicstarter
Ik kreeg net te horen dat als je een bepaalde code gebruikt voor je Nokia 5110, 6110, 6150 en 9110 (niet de 7110) je autorisatie krijgt om de tikkenteller van je GSM provider automatisch stil te laten zetten. De code moet iedere keer als de telefoon opnieuw aangezet wordt opnieuw ingetoetst worden.
Dit zou dus in moeten houden dat je voor alleen voor de eerste seconde van een GSM gesprek hoeft te betalen.

Ik heb de code op mijn 9110 uitgeprobeerd (KPN abo) en kreeg na het intypen van de code de volgende melding "SIM Clock-Stop Allowed"

Het lijkt er bijna op dat het geen hoax is, maar misschien kent iemand hier meer over vertellen.

PS
Ik zal de code niet hier op tweakers zetten, want:
- hij wordt toch weggehaald
- en dat is terecht

ff niets

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
BULLSHIT! :(

• FlipFlap
  • Laatst online: 08-03 09:01

FlipFlap

Tweakeroid sinds 28_01_2001

Topicstarter
Op donderdag 23 november 2000 13:59 schreef Gash het volgende:
BULLSHIT! :(
Ik krijg toch echt de melding "SIM Clock-Stop Allowed"! Na het invoeren van die code. Van de rest van het verhaal weet ik het niet en vandaar deze topic.

ff niets

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Da's alleen een melding dat de interne klok in je sim-kaart uitgeschakeld is, op zo'n manier kan je wat stroom besparen....c'est tout! *D

Verwijderd

correct, gash. Wat moeten de bedenkers van dit soort hoaxes een lol hebben dat er zoveel naieve mensen zijn die dit geloven!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Volgens mij heb ik dit al es zo'n topic gezien hier.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

K heb een paar dagen terug gevraagt, wat een bepaalde code met je nokia toestel deed. Dat was dus deze code! |:( K kreeg toen een paar replys, waar instond dat het accu spaarde. :)

De code was *#746025625# en is dus niet beantwoord met een slotje. >:)

Gebruik volgende keer de search functie, die is er ook niet voor nix! :P :7

• Royalpieter
  • Laatst online: 14-03 14:17
HOAX

Fujitsu-Siemens @500mhz K6-II 128 mb 5 gig 12,1"TFT win XP | PII450 92 mb 98Se | P1 120 64 mb Smoothwall

Verwijderd

K ben het helemaal eens met Royalpieter. Gratis bellen met die code is HOAX....
Accu sparen, is wel waar. :7
Pagina: 1