[TB]op zoek naar toetsenbord met laptop knoppen

Pagina: 1
Acties:

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-07 19:03

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Topicstarter
zolas de titel al min of meer aangeeft ben ik op zoek naar een toetsenbord met een normale knoppen layout zoals je die bij elk desktop systeem ziet, maar dan met het knoppensysteem van een laptop, dus de dunne knoppen. vooral omdat ik dit ongelooflijk lekker vindt tikken, maar de layout nogal bagger is bij de meeste laptops.
weet iemand een winkel/onlineshop in NL of B waar ze die dingen verkopen.
ik heb al gezocht op internet met google en ben een aantal online winkels afgelopen. ook ben ik naar plaatselijke computerboer gegaan, maar daar konden ze me alleen helpen met de TB die ze daar hadden liggen.

als dit bericht nog enige verduidelijking nodig heeft hoor ik het graag! b.v.d.

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Zo iets, maar dat met laptop toetsen bedoel je?

Afbeeldingslocatie: http://www.cherrycorp.com/english/images/products/slim/g84_4100.jpg

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:32
Thefirstikke schreef op 09 mei 2003 @ 18:39:
Zo iets, maar dat met laptop toetsen bedoel je?

[afbeelding]
Zo'n heb ik ook van cherry en nee deze tikt als bagger echt waar
er zijn laptops die toetsenborden hebben die beter tikken dan een normale maar dat zijn er weinig

de Toshiba s1730 heeft een van de beste toetsenborden
de compaq pressario 1200(xl modelen) heeft juist weer bagger toetsenborden

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Verwijderd

Mn vader heeft zo'n toetsenbord in het kantoor met platte toetsen en een soort plastic laagje erover heen. Hij werd standaard bij de pc geleverd. Ik zal zometeen ff kijken wat het merk is en type nr.

• piston
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-11-2025
Hier (is wel in belgie maar verzend ook naar nederland dacht ik) kun je zo eentje kopen. Het "standaard multimedia spacesaver keyboard" heet het dan voor 12€.
Ik heb er zo een en voor licht typwerk is het idd prettig om mee te werken, maar voor games of zwaar kantoorwerk zou ik het toch niet aanraden. Er zit naar mijn mening een soort van "lag" op en van zodra je meer dan twee toetsen tegelijk indrukt weet het tb er soms geen weg meer mee... Die "lag" kan je nog wel wat wegwerken door je instellingen te veranderen maar het "meervoudige-toetsen-probleem" ;) blijft.

"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt."
"If i'm not back in five minutes,... wait longer !!!"

• Maarten @klet.st
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-07 14:37
Een veel gebruikt toetsenbord met een small footprint is het Happy Hacking Keyboard. Ze zijn in Nederland niet echt goed te krijgen, maar sommige mensen zweren erbij.

De aanslag is net zo diep als een 'normaal' toetsenbord, dus het is misschien niet wat je zoekt. Een membraam-toetsenbord heeft vaak een korte 'in'slag en wordt daardoor als inferieur gezien, maar het misschien wat jij zoekt.

Loop eens een grote PC shop binnen (DES, Alternate, ..), daar hebben ze vast nog wel membraam toetsenborden (zijn altijd de goedkope taiwanese dingen :-) )

Meer over het happy hacking keyboard:
(http://shop.store.yahoo.com/pfuca-store/)

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-07 19:03

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Topicstarter
bedankt voor de reacties, maar dit is nog neit helemaal wat ik zocht, ik zoek dus een tobo met deze knopjes:
Afbeeldingslocatie: http://www.sugarland.uh.edu/laptop.jpg
op zo'n layout: (of vergelijkbaar natuurlijk)
Afbeeldingslocatie: http://www.addostuur.com/computerbrevet/images/pc5.jpg
weet iemand misschien wat keywords waarop ik kan zoeken, ik heb echt geen id en ben alleen bij de winkelsites als alternate etcetc wezen kijken, met google ben ik op zoek gegaan naar online winkels, maar die leverden ook alleen de standaard toetsenborden, of van die compacte met normale toetsen, ik zoek dus precies andersom ;)

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Verwijderd in "Laptop keybje aan PC knuppen"

Kijk eens in bovenstaand topic....

[ Voor 52% gewijzigd door Illegal_Alien op 12-05-2003 13:47 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• piston
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-11-2025
Misschien dat ik het echt niet goed begrijp, maar wat ik in mijn vorige post aangaf voldoet volgens mij toch echt wel aan jouw vereisten:
• "platte" toetsen• korte aanslag• normale toetsenbord layout
Als het je niet interesseert omwille van de nadelen die ik heb aangegeven ok, maar voor de rest exact wat je wil.

[ Voor 24% gewijzigd door piston op 12-05-2003 14:38 ]

"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt."
"If i'm not back in five minutes,... wait longer !!!"

Pagina: 1