[Freelancer] In jumpgate reset de computer

Pagina: 1
Acties:

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:21
'k Speel Freelancer zeer regelmatig. Maar ik heb het volgende probleem. Als ik een jumpgate neem (jg ), reset mijn computer. :? Het is heel irritant, want meestal word je dan ergens in het systeem gegooit. Dus niet bij de JG. Heeft iemand ook dit probleem? En weet iemand de oplossing? Bvd.;)

Spec's zien jullie wel staan onder dit bericht. Alleen nog ff dat ik Windows XP draai. Cyclist 3.2 ( want bij 3.1 lagte het spel als iemand chatte, of ik zette de cruise engine aan ).
DirectX 9

Heb gezocht, ook op GoT. Maar niks gevonden voor dit vageprobleem. ;(

Hoop dat jullie weten waaraan het ligt. :*)

[ Voor 8% gewijzigd door xtreme_lunatic op 09-05-2003 18:09 ]

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:41
Als je computer opnieuw opstart als je een spel laadt, zet dan de functie “reboot on failure” uit, deze is te vinden in Control Panel => System => Advanced => Settings knopje bij “Startup and Recovery” => “Automatically restart” uitzetten onder het kopje “System failure”. Als het goed is krijg je nu, waar normaal je pc opnieuw opstartte, een BSOD voor je neus. Met de informatie die je daarin vind, kom je op de site van Microsoft meestal al een aardig end.
Voortaan eerst FAQ lezen. ;)

There is no magic.

• xtreme_lunatic
The Will schreef op 09 May 2003 @ 18:19:
[...]

Voortaan eerst FAQ lezen. ;)
Maar het is niet als ik het spel start, het is onder het spelen zelf. :?
Toch thx alvast. ;) 'k Ga het zeker eens proberen. En sorry dan voor het niet goed lezen. :D Me XP versie is nederlands. En ik had systeemherstel voor alle schijven al uit.

edit:
heb het al

[ Voor 39% gewijzigd door xtreme_lunatic op 09-05-2003 19:11 ]

• xtreme_lunatic
Het heeft niet geholpen. Maar inplaats dat hij eerst resette, krijg ik nu zwart beeld. Zonder BSOD? Wat betekend BSOD?

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-01 14:32

Mohy

Star Citizen

Blue Screen Of Death (no Kidding) Oftewel het blauwe scherm waar windows zo bekent door is geworden.

[ Voor 50% gewijzigd door Mohy op 09-05-2003 19:53 ]

Si vis pacem, para bellum

• xtreme_lunatic
Mohy schreef op 09 May 2003 @ 19:53:
Blue Screen Of Death (no Kidding) Oftewel het blauwe scherm waar windows zo bekent door is geworden.
Echt dood. Maar 1 x kreeg ik een blauw scherm, maar die was helemaal doormekaar geschud (zo leek het). :?

Verwijderd

dan zal het wel wat met je geheugen te maken hebben, gokje hoor, draai eens een memtest

• xtreme_lunatic
Verwijderd schreef op 10 mei 2003 @ 13:27:
dan zal het wel wat met je geheugen te maken hebben, gokje hoor, draai eens een memtest
Hoezo denk je dat dan? :? Heb met niks anders last, alle spellen draaien goed.

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-02 08:38

Valkyre

Kitesurf FTW!

misschien zeg ik wel iets stoms, maar volgens mij had ik gelezen dat de 3.2 drivers van ATI (in opengl bugged waren), weet niet of je freelancer in opengl draait.
probeer anders eens de 3.1 drivers.
(draai zelf nog op nvidia)

owjah weet het weer dat van die bug zga ik in het HL2 topic

[ Voor 13% gewijzigd door Valkyre op 11-05-2003 14:19 ]

iRacing Profiel

• xtreme_lunatic
Gohan-san schreef op 11 May 2003 @ 14:19:
misschien zeg ik wel iets stoms, maar volgens mij had ik gelezen dat de 3.2 drivers van ATI (in opengl bugged waren), weet niet of je freelancer in opengl draait.
probeer anders eens de 3.1 drivers.
(draai zelf nog op nvidia)

owjah weet het weer dat van die bug zga ik in het HL2 topic
Thx. Maar zoals ik al zei, lagte Freelancer met de 3.1 drivers als iemand chatte, of ik zette de cruise engine aan, of al als al het andere tekst in beeld kwam. Dus helaas wil ik niet terug naar 3.2. :|

Andere oplossing, iemand? :?

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Ik heb ook zo'n probleem gehad en op zich is het niet zo'n groot probleem. Iedere keer als namelijk Freelancer door een fout opeens opnieuw wordt opgestart, dan wordt het automatisch opgeslagen.

Dus als je door de reset het spel verlaat wordt er een autosave aangemaakt!
Die kan je openen en je kan verder spelen.

Maar later krijg je een echt probleem:

Dan moet je namelijk samen met iemand anders door de gate heen!

Als de cpu dan opnieuw wordt opgestart dan laad je je autosave, alleen dan is die andere persoon er neit doorgeen gekomen! En dat is wel nodig!
Dus dan kan je niet verder!
De computer wordt trouwens neit iedere keer, bij verplaatsing via gates, opniew opgestart. Alleen bij sommige.

Bij mij is het tussen missie 9 en 10, dan moet je, samen met iemand anders door zo'n gate heen. Als ik dan ga, dan komt die andere niet, nadat ik de autosave heb gelaod!

Is er niet een andere manier dan die op die patch wachten?

Ltr0z

Leven en laten leven!

Pagina: 1