Draadje over data-limieten wordt erg gereageerd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:33

JvS

Ik heb hem zelf ook

Topicstarter
Ik weet niet zeker of ik het moet melden, maar ik vind dit toch wel heel erg
nieuws: Xs4all brengt dataverkeer van zijn ADSL-abonnees in kaart?

Dat gaat over het melden van gemiddelden van datagebruik per abonnementsoort en de gemiddelde reactie zegt dat het belachtelijk is dat er zulke limieten zijn. Het enige wat er staat is:
Xs4all waarschuwt dat bij excessieve overschrijding van deze grenzen een waarschuwing kan volgen.
Dat is dus al tijden zo, alleen deden ze er nooit wat aan, misschien nu wel.

Alleen reageert nu iedereen die er ook maar een beetje boven zit met een paniekreactie, de een steekt de ander aan. IMO zijn dat mensen die dus niet echt lezen en die posts zouden dan op overbodig kunnen staan. Deze staat zelfs op +4
Het verschil tussen Fast ADSL en Power ADSL is dan wel bespottelijk groot.

Fast ADSL 86,10 Euro met 6 GB.
Power ADSL 119 Euro met 150 GB.

Als dat komt doordat Power ADSL via BBNed loopt en de rest via KPN wordt het hoog tijd dat ze alles op BBNed over zetten. Oh nee dat kan niet want KPN is de eigenaar van XS4ALL
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=763814 echt ;(.

Echt iedereen reageert op die nieuwspost alsof de nieuwe limieten op 3 en 6gbyte gesteld zijn. Wellicht staat er voor de gemiddelde tweaker erg moeilijk en moet het nieuwsbericht misschien iets duidelijker gemaakt worden?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Ik denk dat de nieuwsposter het artikel veel te negatief omschrijft. Het is helemaal niet negatief: Xs4all bied de klanten nu inzicht in hun verbruik en verder veranderd er niks. Misschien handig om dit te vermelden in de nieuwspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
DutchCommando schreef op 09 mei 2003 @ 17:54:
Ik denk dat de nieuwsposter het artikel veel te negatief omschrijft. Het is helemaal niet negatief: Xs4all bied de klanten nu inzicht in hun verbruik en verder veranderd er niks. Misschien handig om dit te vermelden in de nieuwspost.
Er zijn al een paar reacties waarin dit wordt aangegeven, maar het lijkt me verstandig ook even de nieuwspost aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Tweakers.net gaat z'n nieuwsposts niet terugbrengen tot een kleuterniveau omdat bepaalde figuren het anders niet kunnen of willen snappen.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zoals ik ook al in de nieuws post heb gezegd vindt ik dat het van oorsprong positieve bericht is omgezet naar een iets negatief klinkender bericht. Overigens vindt ik het correct overnemen van de bron geen kleuterniveau hoor ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Het bericht is correct zoals het er staat, inclusief het gedeelte over de waarschuwing:

Quote http://www.xs4all.nl/nieuws/overzicht/servicecentre.html
Als een verbinding significant meer dataverkeer genereert dan de gemiddelde ADSL verbinding met de betreffende abonnementsvorm, kan XS4ALL contact opnemen met de abonnee en deze verzoeken het gebruik aan te passen.
Ik zie niet in waarom we Xs4all verder zouden moet ophemelen of beschermen dan nodig is.

[ Voor 11% gewijzigd door Wouter Tinus op 09-05-2003 18:50 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

* KeX heeft efkes lichtelijk geschaafd

Ik zie overigens absoluut niet in wat er mis zou moeten zijn met die nieuwspost. Is gewoon objectief hetgeen wat er op XS4ALL staat ompluggen naar een nieuwsitem. Gewoon sec de feiten. Niet negatief en niet positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:07

botoo

💀 too old to die young

been there . . . ©

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!