Ik weet niet zeker of ik het moet melden, maar ik vind dit toch wel heel erg
nieuws: Xs4all brengt dataverkeer van zijn ADSL-abonnees in kaart?
Dat gaat over het melden van gemiddelden van datagebruik per abonnementsoort en de gemiddelde reactie zegt dat het belachtelijk is dat er zulke limieten zijn. Het enige wat er staat is:
Alleen reageert nu iedereen die er ook maar een beetje boven zit met een paniekreactie, de een steekt de ander aan. IMO zijn dat mensen die dus niet echt lezen en die posts zouden dan op overbodig kunnen staan. Deze staat zelfs op +4
.
Echt iedereen reageert op die nieuwspost alsof de nieuwe limieten op 3 en 6gbyte gesteld zijn. Wellicht staat er voor de gemiddelde tweaker erg moeilijk en moet het nieuwsbericht misschien iets duidelijker gemaakt worden?
nieuws: Xs4all brengt dataverkeer van zijn ADSL-abonnees in kaart?
Dat gaat over het melden van gemiddelden van datagebruik per abonnementsoort en de gemiddelde reactie zegt dat het belachtelijk is dat er zulke limieten zijn. Het enige wat er staat is:
Dat is dus al tijden zo, alleen deden ze er nooit wat aan, misschien nu wel.Xs4all waarschuwt dat bij excessieve overschrijding van deze grenzen een waarschuwing kan volgen.
Alleen reageert nu iedereen die er ook maar een beetje boven zit met een paniekreactie, de een steekt de ander aan. IMO zijn dat mensen die dus niet echt lezen en die posts zouden dan op overbodig kunnen staan. Deze staat zelfs op +4
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=763814 echtHet verschil tussen Fast ADSL en Power ADSL is dan wel bespottelijk groot.
Fast ADSL 86,10 Euro met 6 GB.
Power ADSL 119 Euro met 150 GB.
Als dat komt doordat Power ADSL via BBNed loopt en de rest via KPN wordt het hoog tijd dat ze alles op BBNed over zetten. Oh nee dat kan niet want KPN is de eigenaar van XS4ALL
Echt iedereen reageert op die nieuwspost alsof de nieuwe limieten op 3 en 6gbyte gesteld zijn. Wellicht staat er voor de gemiddelde tweaker erg moeilijk en moet het nieuwsbericht misschien iets duidelijker gemaakt worden?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp