Sorry, was ff in een rush daarnet (eten brandde aan
)
Ik gebruik Nero en daar is dat keuzemenu om te kiezen tussen Disc of Track at once grijs gemaakt en staat er dus Track at once.
Dacht dat t misschien kwam omdat ik de ASPI drivers mistte in XP (
) dus heb ik die maar erop gezet met een speciaal tooltje. Werkte ook niet..
Tsja wat valt er nog meer uit te leggen? Heb al allerlei soorten media geprobeerd
In CDRwin heb ik nog niet kunnen vinden waar je kiest voor Disc of Track at once
Specs kun je in mn sig terugvinden
Ik gebruik Nero en daar is dat keuzemenu om te kiezen tussen Disc of Track at once grijs gemaakt en staat er dus Track at once.
Dacht dat t misschien kwam omdat ik de ASPI drivers mistte in XP (
Tsja wat valt er nog meer uit te leggen? Heb al allerlei soorten media geprobeerd
In CDRwin heb ik nog niet kunnen vinden waar je kiest voor Disc of Track at once
Specs kun je in mn sig terugvinden
Voor Nero heb je Force ASPI (ik denk dat je beze bedoelt) helemaal niet nodig omdat Nero zijn eigen soort ASPI ingebakken heeft, maar iig wel nodig voor andere fikprogsels.
Heb je WinOnCD geprobeerd?
[ Voor 9% gewijzigd door Vinnie op 09-05-2003 18:21 ]
C:\>_
heb je niet toevallig aangegeven dat je in een multi sessie cd gaat maken in nero? dan kan je namelijk niet disc-at-once kiezen nee.
Nee ik kan nergens een trial vinden ?Vinnie schreef op 09 mei 2003 @ 18:20:
Nope zelfde probleem..Sick Nick schreef op 09 mei 2003 @ 18:20:
heb je niet toevallig aangegeven dat je in een multi sessie cd gaat maken in nero? dan kan je namelijk niet disc-at-once kiezen nee.
Het vreemde is dat bij Audio cds ik wel kan kiezen voor Disc at once, maar dan gaat ie maar tot 4x ?
Ook raar is dat ik het Varirec knopje mis op het tabblad branden. Als ik die aan heb staan gaat ie idd niet verder dan 4x.
Dit is ook vaag

Hier staat dat ie maar tot 4x gaat maar dat ie wel DOA ondersteund
[ Voor 10% gewijzigd door YoG op 09-05-2003 18:56 ]
Pagina: 1