Bij mij blijft dit spel constant als je `m opstart vast lopen. Ik heb `m ongeveer een half uur laten laden maar dit mocht niet baten ondanks de hevige schijf activiteit.
Dit probleem deed zich ook voor op de pc van mijn pa. Hier was de oorzaak een conflict met de isdn kaart (fritz pci). Dus ik dacht zal daar ook wel aan liggen, hele systeem door gepluisd op irq en andere conflicten maar er waren er geen.
Toen hij dit probleem gaf op de pc van mijn pa dacht mijn pa dat dit aan de vidokaart lag dus ik die kaart, een asus gf3 ti200 deluxe agp in mijn pc gezet. Need for speed liep als een trein.
Na dit inciedent zijn de problemen begonnen: Het spel wou niet opstarten. Vele clean installs en upgrades mochten niet baten: heb eerst 98 dan upgrade me en daarna upgrade XP prof en zo los geinstalled.
Ik heb de laatste drivers geprobeerd van de site van hercules zelf (16.05) en van power vr (16.05).
Heb het spel ook opnieuw toegevoegd aan het register, niks hielp.
Specs systeem pa:
AMD Athlon XP 1800+
MSI K7T 266 PRO 2 RU
512 DDR Kingston
ASUS Geforce 3 ti200 deluxe agp
IBM 40 GB HDD
2x Realtec nics
Brander (plextor 16x10x40)
DVD (Sony 16x48)
q-tec 400 watt voeding
Specs mijn pc:
AMD Athlon 1000 MHz
MSI K7T 266 PRO 2 RU
256 DDR Kinston
Hercules 3d prophet 4000 XT pci (de kloksnelheden liggen lager, hier ben ik pas achter gekomen toen ik de faq door spitte dat ie in plaats van 115 mhz mem en core op 125 mhz moet draaien.)
28 GB Seagate barracude ATA 66
1x realtec nic
Brander (lite-on 48x24x48)
CD-ROM (Aopen 56x)
q-tec 400 watt
Mijn configuratie is niks veranderd sinds dat ik die video kaart van mijn pa er in te hebben gezet.
De FAQ en de Search hebben niks uit gewezen, in de FAQ stond een stappen plan helemaal afgerond maar dit mocht niet baten.
Alvast bedankt.
Dit probleem deed zich ook voor op de pc van mijn pa. Hier was de oorzaak een conflict met de isdn kaart (fritz pci). Dus ik dacht zal daar ook wel aan liggen, hele systeem door gepluisd op irq en andere conflicten maar er waren er geen.
Toen hij dit probleem gaf op de pc van mijn pa dacht mijn pa dat dit aan de vidokaart lag dus ik die kaart, een asus gf3 ti200 deluxe agp in mijn pc gezet. Need for speed liep als een trein.
Na dit inciedent zijn de problemen begonnen: Het spel wou niet opstarten. Vele clean installs en upgrades mochten niet baten: heb eerst 98 dan upgrade me en daarna upgrade XP prof en zo los geinstalled.
Ik heb de laatste drivers geprobeerd van de site van hercules zelf (16.05) en van power vr (16.05).
Heb het spel ook opnieuw toegevoegd aan het register, niks hielp.
Specs systeem pa:
AMD Athlon XP 1800+
MSI K7T 266 PRO 2 RU
512 DDR Kingston
ASUS Geforce 3 ti200 deluxe agp
IBM 40 GB HDD
2x Realtec nics
Brander (plextor 16x10x40)
DVD (Sony 16x48)
q-tec 400 watt voeding
Specs mijn pc:
AMD Athlon 1000 MHz
MSI K7T 266 PRO 2 RU
256 DDR Kinston
Hercules 3d prophet 4000 XT pci (de kloksnelheden liggen lager, hier ben ik pas achter gekomen toen ik de faq door spitte dat ie in plaats van 115 mhz mem en core op 125 mhz moet draaien.)
28 GB Seagate barracude ATA 66
1x realtec nic
Brander (lite-on 48x24x48)
CD-ROM (Aopen 56x)
q-tec 400 watt
Mijn configuratie is niks veranderd sinds dat ik die video kaart van mijn pa er in te hebben gezet.
De FAQ en de Search hebben niks uit gewezen, in de FAQ stond een stappen plan helemaal afgerond maar dit mocht niet baten.
Alvast bedankt.
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+