Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
toen ik in mijn comp een geforce hing ipv mijn oude tnt 1, liep ut voor geen meter meer. quake heb ik eik niet geprobeerd, want ik had toen een ut fase 
een geheugenupgrade van 64 mb naar 256 mb
verhielp dit weer. ik kwam op dit idee omdat mijn hd veel meer aan het swappen was dan met mijn tnt'tje.
misschien heeft een geforce meer data nodig ofzo. maar dat is maar een wilde gok, want zo diep ben ik eigenlijk nooit gaan zoeken...
ik hoop dat je er wat aan hebt
een geheugenupgrade van 64 mb naar 256 mb
misschien heeft een geforce meer data nodig ofzo. maar dat is maar een wilde gok, want zo diep ben ik eigenlijk nooit gaan zoeken...
ik hoop dat je er wat aan hebt
Geen andere mensen problemen met Team Arena?
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Verwijderd
Bij mij ook..... TA is gewoon KUT.... simpel..... normaal heb ik 100+ fps, daar 30....
het zuigt en je moet er nog voor dokke ook..
OSP roelt veel harder
het zuigt en je moet er nog voor dokke ook..
OSP roelt veel harder
Q3TA is inderdaad best vet (maar inderdaad roelen OSP EN Rocket Arena3 harder;))
Ik weet niet waarom het zo traag is, met dezelfde instellingen haal ik in Q3TA ongeveer 60 fps en in Q3A 150 ofzo.
En dat op een TB@1G en GF2 64 mb!
Ik weet niet waarom het zo traag is, met dezelfde instellingen haal ik in Q3TA ongeveer 60 fps en in Q3A 150 ofzo.
En dat op een TB@1G en GF2 64 mb!
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Ziet het er nog mooier uit ofzo?
Aangezien het zoveel fps vreet
Aangezien het zoveel fps vreet
Verwijderd
mja ik baal er eik ontzettend van dat het niet zo'n succes is dat TA, bij mij was ra3 weer een reden om wat meer te gaan quaken omdat ik het leuk vond en erg goed is om je aim te verbeteren. Jammer dat TA dat toch niet heeft.
Kheb liever de nieuwe threewave maps
Kheb liever de nieuwe threewave maps
mort...je moet toch wat hebben als reden om wat MINDER te gaan kweken
Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'
Pagina: 1