MSN Messenger 5 komt met Windows Installer

Pagina: 1
Acties:

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-08 15:45

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Heel vaak als ik MSN Messenger 5 opstart en een conversatie scherm open komt de Windows Installer tevoorschijn. Ik heb MSN Messenger al regelmatig opnieuw geinstalleerd, maar dat helpt niet. Ik dacht dat het misschien aan Messenger Plus 2 lag, dus die geuninstalled en nog kwam de Windows Installer naar boven.

Wat kan dit zijn?

Profile

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Dat is standaard! Gebeurt bij mij ook wel eens! Maar gebeurt dat echt ERG vaak????

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 09:48

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Bij mij thuis is dat heel raar, heb hier drie computers staan, en de ene krijgt dat heel vaak en de andere (de mijne :D ) nooit. Ik heb ook geen idee waar het aan ligt, maar soms helpt het (voor tenminste een tijdje) om MSN en de Windows Installer een keer opnieuw te installeren.

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
serhat schreef op 09 May 2003 @ 17:38:
Dat is standaard! Gebeurt bij mij ook wel eens! Maar gebeurt dat echt ERG vaak????
Het gebeurd iedere keer als ik met afgemeld heb op msn en daarna weer opnieuw aanmeld. Het is in ieder geval ontiegelijk vervelend iedere keer.

Profile

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
--MeAngry-- schreef op 09 mei 2003 @ 17:42:
Bij mij thuis is dat heel raar, heb hier drie computers staan, en de ene krijgt dat heel vaak en de andere (de mijne :D ) nooit. Ik heb ook geen idee waar het aan ligt, maar soms helpt het (voor tenminste een tijdje) om MSN en de Windows Installer een keer opnieuw te installeren.
MSN heb ik al vaker opnieuw geinstalleerd. Ik heb op de Microsoft site gekeken naar een installer van Windows Installer, maar ik kan die niet vinden, waar kan ik die vandaan halen?

Profile

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 21:50

BeaM-R

Powerrrrr

Nog nooit last van gehad eigenlijk en heb ook msn messenger.
Heb je het ook met windows messenger?

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Nee, met Windows Messenger heb ik er nooit last van gehad. Alleen Windows Messenger heb ik van mijn systeem gewist dmv XPantispy. Ik gebruik altijd MSN Messenger, die is mooier vorm gegeven vind ik.

Profile

Pagina: 1