Toon posts:

pinnacle studio 8 werkt niet...

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heey allemaal, ik probeer de laatste tijd dvd's te branden... en ik ben al een heel eind.. alleen nu zei men dat ik pinnacle moest zien te krijgen om een film in vob files op te delen... alleen elke keer als ik pinnacle probeer te installeren loopt hij tijdens de installatie vast hij vraagt dan naar diskette 1 met het bestand genaamd "45238544" ik weet niet of dit aan mijn pc ligt ofzo... misschien omdat ik xp heb?? verder heb ik ook pinnacle studio 7 geprobeert te installeren, maar die werkt alleen onder directx8 en directx8 werkt niet onder xp dus dat was ook geen mogelijkheid.. ik snap dus niet hoe ik nu aan pinnacle moet komen? misschien dat een van jullie weet waarom et niet werkt? of waar ik een goeie pinnacle kan vinden...? of misschien dat jullie een ander programma kennen die hetzelfde kan als pinnacle... namelijk dvd-film bestanden opdelen in vob-bestanden? alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
helemaal niemand???....

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

FAQ Forumgedrag - Not-done
Gelieve pas te kicken na 24 uur. En heb je inmiddels al gekeken op bijvoorbeeld de site van Pinnacle.
offtopic:
Misschien slim om eens hoofdletters en enters te gebruiken, dat leest een stuk prettiger ;)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:59

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Pinnacle software kan je gewoon kopen bij bijna elke computer winkel.
Voor support over Pinnacle Studio 8 kan je o.a. op hun site terecht: http://webboard.pinnacles...tID=454&SubDocTypesID=181

Je kan ook eens kijken naar DVD Complete van Dazzle.

[ Voor 6% gewijzigd door Microkid op 09-05-2003 19:23 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Hoi XP-user,

Heb precies hetzelfde probleem hier met Studio 8.
Vraagt opeens om diskette 1?!?!!? :(
Als je eruit bent, laat ff weten. Doe ik ook.
Zal idd ff op hun site kijken,

C.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ehm, ok, na de topicstart 3 keer te hebben doorgelezen, begrijp ik dat je niet helemaal de legale versie hebt :?
Dan heb je inderdaad het probleem dat hij vraagt om een diskette. Dus mijn suggestie blijft staan, kijk even op de site van Pinnacle, daar kun je hem vast wel bestellen. Warez-ondersteuning doen we niet aan :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.