Waar ik me best wel aan erger in sommige topics zijn de abnormale grote screenshots, foto of plaatjes. Vooral als er zoveel achter elkaar worden geplaatst. Ik keek in de Faq van SGD en andere kamers op het forum maar ik vond niks met betrekking tot de grote van plaatjes. Is het niet beter als er in de Faq van bijvoorbeeld SGD (En in andere forum gedeeltes) een stuk wordt geschreven over het resizen van een plaatje? Voor 56K modemers scheelt het en voor ADSl-ers ook. Want die plaatjes worden als een gek opgeladen. Zo heb ik vaak gehad dat mijn Opera of IE browser helemaal vastliep. Hoe denken jullie mods hierover?
FAQ Forumsurvival
Het staat er dus wel in, maar niet op een enorm opvallende plaats. Misschien inderdaad slim om in subfora waar veel plaatjes gepost worden (zoals SGD en GT) het in de policy te zetten. In SA staat het ook bovenaan in desktop-topic
.
Het staat er dus wel in, maar niet op een enorm opvallende plaats. Misschien inderdaad slim om in subfora waar veel plaatjes gepost worden (zoals SGD en GT) het in de policy te zetten. In SA staat het ook bovenaan in desktop-topic
Verwijderd
ik denk dat mensen die 1600x1200 posten waar dat niet nodig is wel op hun flikker mogen krijgen, ook in de HK...
Mja bij zulke topics als die van GTA:VC zou ik er niet al teveel op letten.. in al die enthousiasme ineens gaan zeiken over die paar 100 KB verpest een hoop imo
Nu als voorbeeld bij GTA Vice city topic. Dan post er een user iets van 12 of meer screenshots met een resolutie van 1024X768. Echt alles slaat vast. Linkjes in hun post zetten naar de upgeloaden plaatjes vind ikzelf wel handig. Je hoeft natuurlijk dat niet altijd te doen. Het is ook leuk als je gewoon in 1 keer plaatjes ziet.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 16:06 ]
Dat is inderdaad wel irritant als alles vast slaat, logisch dat je je daar dan aan ergert.Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 15:59:
Nu als voorbeeld bij GTA Vice city topic. Dan post er een user iets van 12 of meer screenshots met een resolutie van 1024X768. Echt alles slaat vast. Linkjes in hun post zetten naar de upgeloaden plaatjes vind ikzelf wel handig. Je hoeft natuurlijk dat niet altijd te doen. Het is ook leuk als je gewoon in 1 keer plaatjes ziet.
Lijkt me dus ook op z'n plaats dat dit in de FAQ / Regels komt te staan?
Verwijderd
Die mogen wmb verwijderd wordenVerwijderd schreef op 09 May 2003 @ 15:59:
Dus zet maar in SeM
Is al opgelost afaikVerwijderd schreef op 09 May 2003 @ 16:51:
[...]
Die mogen wmb verwijderd worden
Dus zet maar in SeM
Pagina: 1