[PHP / PFD ] alternatief voor PDFlib.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel al doet denken, is er een alternatief voor PDFlib.
Ik ben nou eenmaal niet van plan 450$ te gaan betalen voor zo'n mager pakket. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:04
ezPDF - www.ros.co.nz/pdf - werkt geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kijk dat is nou een duidelijke response, dat kan ik waarderen - bedankt he! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cenix
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 20:24
gebruik FPDF...
gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjroorda
ezPDF is ook gratis. FPDF kende ik nog niet, maar ziet er ook goed en volledig uit! Het enige wat ik zo gauw zie wat er hier niet in zit en in ezPDF wel, is de mogelijkheid een document te encrypten (dit is voor mijn applicatie noodzakelijk aangezien het om facturen gaan die wettelijk gezien niet aangepast mogen kunnen worden [uiteraard tot op zekere hoogte, maar dat is een andere discussie ;)]).

Wat ik in beide classes mis is het importeren van PDF-documenten. Standaard zit dat ook niet in PDFLib, maar wel in de uitbreiding daarvan, waarmee je ineens het dubbele betaalt :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sjroorda schreef op 09 May 2003 @ 16:09:
ezPDF is ook gratis. FPDF kende ik nog niet, maar ziet er ook goed en volledig uit! Het enige wat ik zo gauw zie wat er hier niet in zit en in ezPDF wel, is de mogelijkheid een document te encrypten (dit is voor mijn applicatie noodzakelijk aangezien het om facturen gaan die wettelijk gezien niet aangepast mogen kunnen worden [uiteraard tot op zekere hoogte, maar dat is een andere discussie ;)]).
Wat doet 'setEncryption' dan in ezPDF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjroorda
Zorgt ervoor dat het bestand beveiligd wordt met een wachtwoord; dit hoeft echter niet te betekenen 'geheel afgesloten': je kan aangeven dat een bestand alleen mag worden geprint en niet gewijzigd bijvoorbeeld.

Maar over het algemeen zal je het niet nodig hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door sjroorda op 09-05-2003 16:35 ]

Pagina: 1